Jaehyun duş almış ve üzerini değiştirmişti. Çantasını hazırlayıp Johnny yi bekledi dışarıda. 5-6 dakika sonra evlerinin önünde bir motor durdu üzerinde ise siyah kot ceket giymiş kafasında kırmızı kask olan genç denilebilecek uzun boylu bir çocuk vardı. Çocuk yavaşça motordan indi ve arkası dönük şekilde kaskını motorun üzerine bıraktı. Önünü dönünce ise Jaehyun un nutku tutulmuştu bu nasıl bi çocuktu böyle motoru bile vardı hemde reşit olmamasına rağmen. Jaehyun o an anlamıştı içindeki hisleri, daha önce hissedemediği o duyguları hepsini o an anladı. Jaehyun hemcinsine, komşusuna ve aynı zamanda okul arkadaşına aşık olmuştu.
"E ne bekliyorsun gelsene çantanın kapalı olduğundan emin ol ama." Diyerek gülümsedi Johnny.
Jaehyun çantasını iyice kontrol etti sonrasında ise motora doğru yaklaştı Johnny motorun arkasındaki bölmeden eski tarz ama güzel turuncu bir kask çıkardı ve kendisinden az biraz kısa olan oğlana uzattı.
Johnny ikisi de binince motoru çalıştırdı bilerek gaza aniden yüklenip fren e bastı. Jaehyun un suratı yan bir şekilde Johnny nin sırtına yapıştı. Büyük olan bu duruma kıkırdarken diğeri utanmakla meşguldü. Yavaşça ellerini önündeki çocuğun beline sardı.
Johnny nasıl oluyordu da Jaehyun un bu hareketlerinden etkileniyordu ya da seviniyordu anlayamıyordu. Ama bildiği tek şey Amerika daki hiç bir arkadaşına karşı böyle hissedmediğiydi.
Düşünmeyi bırakıp iyice yola odaklandı Johnny.
***
Kütüphaneye gelmiş karşılıklı iki kişilik masada ders çalışıyorlardı. Jaehyun oflayarak kitabı kapattı ve Johnny ye kaş göz yaparak dışarı hava almaya çıktığını anlatabildi.Dışarı çıkarken kütüphanede gözüne bi kapı takılmıştı burası kitapların olduğu küçük bi kitap okuma odasıydı. Jaehyun merakına yenik düşmüş içeri girmişti, kitaplarla arası pek yoktu en son okuduğu kitap 'Momo' ydu. Ama burası o kadar büyüleyiciydi ki Jaehyun gibi bir insanın bile dikkatini çekiyordu. Jae sıralanmış kitapların arasında dünya klasiklerinin bulunduğu rafa doğru ilerledi, okumaya burdan başlamak en mantıklısıydı. İki tane hoşuna hiden kitabı elime almış diğer raflara doğru ilerlemişti. Roman kısımın agelince durdu elini Türk kitabı olduğu belli olan 'Eylül' isimli kitaba uzattı. Fakat bir el ondan önce davranıp kitabı almıştı.
"En fazla iki kitap almana izin verirler." diye kısık bir sesle konuştu Johnny. Jaehyun onun bu kısık sesine bile aşık olmuştu ama kendi gözünde Johnny aşırı hetero bir insandı yani aşkı karşılıksız olucak veya bir mucize olucaktı.
Johnny Jaehyun un gözlerinin içine bakarken ne kadar güzel gözleri olduğunu söylemek istedi ama kendisi de korktu söyleyemedi. Jaehyun kafasını tekrar kitaplara çevirdi gözünü kitaplarda gezdirirken yanındaki arkadaşı konuştu.
"Benden hoşlanıyor musun? Eğer öyleys-"
Jaehyun şok içinde sesini yükselterek
"Yo hayır ne alaka sen ben KSMDLSLCMMV" Diye güldüğünde kütüphane görevlisi olan genç kız onu uyardı.
Johnny onun eli ayağına dolanmış haline kıkırdarken bir anda durdu. Ve Jaehyun un kolundan tutup yüzünü kendisine çevirdi. Artık tamamen yüzüne bakıyordu.
"Jaehyun ne kadar ne olduğunu anlamadan da gözlerin bana arkadaş gibi bakmıyor. O gün içtiğimizde beni öptüğün anda birşey oldu bana büyü yapmış gibiydin. O günden sonra hep seni düşündüm hiç bir arladaşıma böyle davranmamız veya onunla ilgili böyle hissetmemiştim. Ama sen farklısın seni düşününce yüzüm gülüyor her hareketin hoşuma gidiyor. Kışın ortasında baharı yaşıyor gibiyim( evet Adnan Johnny). Bu yüzden seninle farklı bir yolu denemek istiyorum, benimle çıkar mısın?"
Jaehyun şok olmuş ama mutlu bir şekilde elindeki kitabı kurcaladı ve o kelimeyi Johnny ye gösterdi.
'Evet, seni seviyorum'
Ayayyayay benimkileri kavuşturdu oçsonunda bakalım neler olucakkk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay gibi davranıyosun/JohnJae
FanfictionJohnny yillar sonra Güney Kore ye döner ve kendisini hiç istemediği bir şekilde değiştirir. Bu değişimin en büyük etkeni ise okulun şımarık çocuğu olan Jung Jaehyun dur.