feel

32 5 0
                                    

Johnny üstü mahvolmuş bir şekilde karşısındaki çocuga baktı onun da kendisinden farkı yoktu çocuk ukalaca gülerek "eee otursak da yenisini mi alsam eheh" dedi Johnny her ne kadar sinirli olsa da belli etmeyerek onayladı.

Mark ın oturduğu masaya doğru ilerledi. Mark onu gördüğü anda gözleri iyice açılmış bi şekilde "Nasıl becerdin bunu dostum,tüm gün böyle mi geziceksin?"diye söylendi. Johnny bıkkınca bir nefes vererek "Şu bizim sınıfta bi çocuk var ya hep uyuyan öküz gibi koşarken bana çarptı sonra böyle oldu işte. Şimdi de yenilerini almaya gitti."

"Ya öküz falan ayıp oluyo kanka ya." Johnny arkasını döndüğünde elinde tepsi ile bekleyen Jaehyun u gördü azcık şaşırmış olaabilirdi yani birazcık. "Jae kusura bakma da ikinizin üstüne de eşek işemiş gibi durduğuna göre öküz gibi koşuyomuşsun kardeşim." Dedi Mark.

Jaehyun bi sandalye çekip yuvarlak masaya oturdu. Okul kıyafeti mahvolmuş olsa da gayet mutlu görünüyordu. Yani Johnny e kıyasla...

Havada çok büyük bir sessizlik vardı Mark sessizliği bozarak  " tanışmıycak mısınız?" Diye sordu. Johnny okulda ilk günü olduğu ve kimseyle arasının kötü olmasını istemediği için nazikçe elini uzattı "Ben Johnny biliyorsundur zaten hocalar falan zorla tanıttıkları için."

Jaehyun gülümseyerek elini sıktı " Ben de Jaehyun yani sen öküz de diyebilirsin." Mark bunu duyunca o klasik kahkahasını ortama bıraktı Jaehyun da ona katılırken Johnny biraz utanmış ve bıkmış görünüyordu.

Yediler içtiler en sonunda Mark "Bu üstünüzü nasıl hallediceksiniz?" Diye sordu. Jaehyun"benim aklımda bişey var. Johnny benimle gel de gösteriyim." Johnny Mark a cüzdanını verip çantasına koymasını rica etti sonrasında ise Jaehyun u takip etmeye başladı.

Jaehyun kafeterya nın olduğu kattan 2 kat aşağı indi soğuk ve karanlık bir yerdi ama Johnny üzerinde ıslak bir üniforma olmasını istemediği için onu takip ediyordu. En sonunda Jaehyun bir odanın kapısını açtı ve telefonunun flaşını yakıp etrafa bakmaya başladı. Burası depoya benziyordu. Johnny etrafı incelerken Jaehyun ona bir gömlek fırlattı. "Lan salak mısın oğlum ödüm koptu bi anda atılır mı? Hem bu M ben L giyiyorum."

"Tamam kızma be buluruz L bedenini de." Bunları kıkırdayarak söyledi Jaehyun. Johnny ise hala korkunun etkisinden çıkamamıştı. En sonunda Jaehyun onun bedenini bulunca üstlerini değiştirmeye karar verdiler. Ama Johnny bunların nereden geldiğini Jaehyun un burayı nasıl bildiğini çok merak etmişti.

Dayanamayıp sordu " Sen bunların yerini nerden biliyosun ve bunlar neden burda?" Jaehyun salakça bi bakış atıp "Okulun zengin çocukları bunlarısoyunma odasında ya da başka yerlerde unutuyolar Soo teyze de onları buraya getiriyo. Bende her zaman başıma iş açtığım için buranın anahtarını bana verdi ihtiyacım olursa diye." Johnny yi süzerek "Anlaşılan sadece benim ihtiyacım olmuyormuş."
Diye gülmeye başladı. Johnny dayanamayıp elindeki gömlekle sırtına iki üç kez vurdu.

Üstlerini giyecekleri sırada Johnny kenarda bir yer bulmaya çalıştı ama her yer Konya ovası gibi apaçıktı mecburen burada giyinecekti. Üzerindeki ceketi ve ıslanmış olan gömleği çıkardı arkadan bir ıslık sesi geldi. "Bu kasları nasıl yaptın vay be bende de var da böylesini de görmedim yani."

Jaehyun bunu söylediği sırada kapı ve ışık aynı anda açıldı, " Jimin,Aeri yine mi dedikodu yapmaya buraya geldiniz kaç kere uyarıcam sizi-" söylenerek müdür yardımcısı içeri girdi ve sözü bi anda boğazında kaldı. Depodaki kişiler düşündüğü öğrenciler değil okulun en salak çocuğu Jaehyun ve yeğeni olan Johnny di. Ve ikisinin de gömlekleri yoktu.


Sonunda bölüm attım ve sevenleri de yok ki kitabın neyse sonraki bölümde görüşürüzz.

Gay gibi davranıyosun/JohnJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin