We'll be alright

18 2 7
                                    

Sabah saat 6 gibi uyandı Johnny akşam Yuta ve Mark ı taksiye bindirmiş ve ev adreslerini öğrenip söföre söylemişti. Bugün son anda bir deneme sınavlarının olduğunu ve bunun önemli olduğunu öğrenmişti yattığı koltuktan kalkıp yanıbaşındaki Jaehyun a baktı, bembeyaz tenine dokunmak istedi Johnny ama yapmadı yapamadı korktu o an. Jaehyun içkinin etkisiyle o kadar huzurlu uyuyordu ki Johnny yüzündeki gülümsemeyi bir türlü silemedi, açık kahverngi saçları göünün önüne düşmüş hafif horultular çıkarıyordu. Johnny kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdi ve yorgun olduğu için sadece ki tane omlet yaptı.

Annesini yormayı asla sevmezdi Johnny, dün de gece geç saatlere kadar çalışmıştı zaten o yüzden kendisi az biraz kahvaltı hazırlamıştı. 

Johnny Jaehyun u uyandırmak için gittiğinde odada annesinin olduğunu ve Jaehyun un başını okşayarak sevdiğini gördü.

"Anne burada ne işin var dinlenmelisin geç geldin zaten."

"Sorun değil John seni uyandırmak için gelmiştim bugün sınavın var diye ama seni göremedim. bu yakışıklı sevimli çocuk yan komşumuz değil mi, annesiyle tanışmıştık da kartını verirken cüzdanında gördüm."

"Evet de anne sana kaç kere söyledim odama izinsiz girme diye "

"Sus anneye ses yükseltilmez hem çocuğu uyandırıcaksın" diyerek Jaehyun un alnına dökülen saçlarını iki yana ayırdı.

"Tamam anne de sen beni bu kadar sevmedin ne oldu da Jaehyun a bebeğinmiş gibi davranıyorsun?" diyerek annesinin yanına oturdu.

"Çünkü ilk defa bir arkadaşın evimizde kalıyor ve benden habersiz. Demek ki değer verdiğin birisi ki sorun olmayacağını düşündün."

"Aynen öyle hmhm." diye alayla başını salladı Johnny. 

Bu sırada Jaehyun gözlerini araladı biraz etrafa bakınıp bir anda yatakta doğruldu, uyanır uyanmaz karşısında Johnny ve muhtemelen annesi olan kadını görmeyi beklemiyordu. Hafifçe başını öne eğip selam verdi.

"Günaydın tantuni şekerimm. "Johnny nin annesinden böyle bir hitap duyunca şoktan öksürük tutmuştu, Johnny hemen yanındaki su dolu bardağı öksüren çocuğa uzattı.

"Anne tamam hadi sen dinlen lütfen ben sınavdan çıkınca ararım seni haddiiii." Annesini hafifçe ittirerek odasından çıkardı ve kapıyı kapattı.

Jaehyun kızarmış suratıyla ona bakarken yanına gelmiş ve sırtına hafif hafif vurmuştu.

"Bugün deneme sınavı varmış okul kıyafetlerin kurudu sandalyenin üzerinde giyinip kahvaltıya gel bu arada portakal suyu mu limonata mı?"

"Limonata" diyerek yataktan kalktı.

***

Okula gelmişlerdi ama biraz erkendi sanırsam çünkü etrafta kimse yoktu iki kişi dışında sınavdan dolayı götleri tutuşmuş şekilde çardakta ders çalışan aeri ve jimin. Johnny bu ikiliyi okula geldiğinden beri çok sevmişti.

En sonunda Yuta ve Mark dünden kalmış halleriyle gelmiş ve sınava girmişlerdi.

"Of ya dün niye içirdiniz bana şimdi hiç bi bok yapamadım bizimkiler kızarsa siz sorumlusunuz ona göre."

"Oppam ben sorumlu olabilirim." Diyerek Mark a dudağını uzatmıştı Yuta, Mark ise buna alaycı gülüşü ve yargılayıcı gözleriyle cavap vermişti.

"Tek Mark değil benim de kötü geçti sadece kimya ve matematik yapabildim. " diyerek sızlanmıştı Johnny. 

"Seninki yine iyiymiş yeobu benim sadece biyoloji iyi diğerlerini yapmadım bile." 

Herkes bir anda Jaehyun a baktı, Jae ne olduğunu anlamamış onlara bakıyordu. Mark dayanamayıp; "Jaehyun sen iyi misin bak JOHNNY YE HAYATIM DEDİN. ABİ GİZLİ GAY MİSİN SEN HA" 

"Bence gizli değil tantuni şekerim baksana şuna baksana bakışlara bak yüzünde bi ben gay im yazan kağıt eksik."

"ÇÜŞ abartma Yuta adam yürüyen hetero flag yani."

"Ben demedim öyle bir şey götünüzden sallamayın siz şizofrensiniz bence." Diyerek olayı düzeltmeye çalıştı Jaehyun ama ne kadar başarılı olmuş orası tartışılır.

"Usta duyduk hepimiz çok geç uzatma da söyle gay olduğunu." diye üzerine gitti Yuta, kulağına eğilip "Dün ki olanlardan sonra noldu bana anlatmadığın lan altta mıydın yoksa heğğh."

Jaehyun şok içinde Yuta yi kolundan tutup okulun arka bahçesine götürdü. "Dün ne oldu da ne duydun ne gördün anlat hepsini."

"Mal mısın olm sen aradın ya beni gecenin köründe ben çok aşığım öptüm onu küstü gitti bana odamda uyuyom yine tekim diye ağladın ya aptal." 

"Hassiktir ya. Olm bak ağzını sıkı tut Mark bi elimi tutmana izin vericem dese hemen söylersin bak sakın uyarıyorum kötü olur."

"He he tama ya kasma."

ikili diğerlerinin yanına gitmişti ve evlere dağılmışlardı mağlum bu sene okul falan çok zor herkesin ders çalışması lazım evet  Yuta ve Jaehyun un bile.

Johnny ve Jaehyun beraber eve doğru giderken çok sessizdi kendi evlerinin olduğu sokağa girince sessizliği bozdu Johnny, "Kütüphaneye gitmek ister misin?" diye utanarak sordu. Jaehyun ne kadar evde valorant oynayıp insanları kandırmak istese de kabul etti.

"Yarım saate sizin evin önüne gelirim hazırlan." 




OFV BAK TASLAĞI TAMAMLADIM ATIYORUM BU KADAR İŞ İÇİNDE DEĞERİMİ BİLEN YOK Bİ BENİM BALONUM seviyorum seni balonummm<3


Gay gibi davranıyosun/JohnJaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin