Tw:kidnapping ,cursing
Y/n-your name~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🅸︎🆃︎ 🅸︎🆂︎ 🅽︎🅾︎🆆︎ 🆂︎🅰︎🆃︎🆄︎🆁︎🅳︎🅰︎🆈︎
𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇𝗌 𝗉𝗈𝗏:𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖻𝗈𝗋𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗂𝗇𝖽.
𝖭𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗈𝖿 𝗂𝗍, 𝖸/𝗇 𝗂𝗌 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒. 𝖨𝗍𝗌 𝗎𝗉𝗌𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗌𝗉𝖺𝗇𝗂𝗌𝗁 𝖺𝗅𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖺𝗇 𝖺𝖼𝖼𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇 𝖾𝗇𝗀𝗅𝗂𝗌𝗁, 𝗇𝗈𝗍 𝖺 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗈𝗇𝖾. 𝖡𝗎𝗍 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗂𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾
𝖨 𝗐𝗈𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗂𝖿 𝗌𝗁𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗌 𝖺𝗇𝗒 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗅𝖺𝗇𝗀𝖺𝗎𝗀𝖾𝗌? 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝖥𝗋𝖾𝗇𝖼𝗁, 𝖱𝗎𝗌𝗌𝗂𝖺𝗇? 𝖨 𝗁𝗈𝗇𝖾𝗌𝗍𝗅𝗒 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗄𝗇𝗈𝗐
𝖨 𝗀𝖾𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖾𝖼𝗂𝖽𝖾 𝖨 𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖦𝗋𝖺𝖻 𝗇 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗌𝗇𝖺𝖼𝗄 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾, 𝗐𝗁𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗇𝗈𝗍?
𝖠𝗌 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖨 𝗌𝖺𝗐 𝖺 𝗆𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖺 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝗏𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗋𝗈𝗉 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗀𝗋𝗈𝖼𝖾𝗋𝗂𝖾𝗌 𝗈𝗇 𝗉𝗎𝗋𝗉𝗈𝗌𝖾. 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖺𝖻𝗅𝖾. 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗌 𝗌𝖺𝗄𝖾 𝗁𝗈𝗐 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖻𝖾 ᴛʜᴀᴛ 𝖼𝗅𝗎𝗆𝗌𝗒.
???:"𝖧𝖾𝗒 𝗄𝗂𝖽, 𝖼𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝖺𝗌𝗌 𝗆𝖾 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗍 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝖾?"
𝖨 𝖽𝗂𝖽𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒, 𝖨 𝗆𝖾𝖺𝗇, 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗅𝗂𝖾. 𝖨𝗆 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝖺 𝗆𝖺𝗀𝗂𝖼𝗂𝖺𝗇 𝗌𝗈𝗅𝖾𝗅𝗒 𝖻𝗒 𝗁𝗂𝗌 𝗈𝗎𝗍𝖿𝗂𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗉𝖺𝗂𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗏𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽, 𝗐𝗁𝖺𝗍.𝗍𝗁𝖾.𝖿𝗎𝖼𝗄. 𝖺𝖻𝗋𝖺𝖼𝖺𝖽𝖺𝖻𝗋𝖺? 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅.
???:"𝖧𝖾𝗒 𝗄𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗅𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍?"
𝖱𝗈𝖻𝗂𝗇:"𝖫𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗈."
𝖨 𝗌𝖺𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽
𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾𝗂𝗋𝖽. 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝖻𝖺𝖽 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝗌𝗍𝗈𝗆𝖺𝖼𝗁.𝖨 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗍𝗐𝗈 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗇𝖽𝖽 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝗌 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝖻𝖺𝗅𝗅𝗈𝗈𝗇𝗌 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾.
𝖨 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀, 𝗄𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝗉𝗎𝗇𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈 𝗎𝗌𝖾. 𝖳𝗁𝗂𝗌 𝗆𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗋𝗍𝗂𝖾𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈 𝗐𝖺𝗒 𝖨'𝖽 𝖻𝖾𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆. 𝖤𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A/n:yall. Im sorry it had to happen sooner or later. And btw I dont really know what to do with this story so please leave some ideas. Sorry its so short im litterally so tired, off to bed love yall!
YOU ARE READING
Him
Fanfictionit all starts when y/n has to move to her mothers home town called "North Denver" because of some family problems.. thats when she met the boy that could make her forget all about her problems. him..