Grabbers Breakfast

49 2 1
                                    

Tw:Cursing, abuse,  mention of drugs
Y/n-Your name

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯𝘴 𝘗𝘰𝘷:

𝘐 𝘸𝘰𝘬𝘦 𝘶𝘱 𝘴𝘦𝘤𝘰𝘯𝘥𝘴 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘠/𝘯 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘐 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘸, 𝗁𝗂𝗆. 𝘏𝘰𝘭𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘺? 𝘰𝘧 𝘧𝘰𝘰-

𝘎𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘳:"𝘏𝘦𝘺 𝘬𝘪𝘥𝘴! 𝘏𝘰𝘸 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱?"

𝘕𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘨𝘭𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘩𝘰𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘨𝘰 𝘢𝘸𝘢𝘺.

𝘎𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘳:"𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘢𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘵𝘰𝘥𝘢𝘺!"

𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘱𝘶𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘵𝘳𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘴𝘤𝘳𝘢𝘮𝘣𝘭𝘦𝘥 𝘦𝘨𝘨𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳.

𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯:"𝘛𝘩𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘥𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵?"

𝘎𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘳:"𝘚𝘢𝘭𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘦𝘱𝘱𝘦𝘳!"

𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘪𝘯𝘯𝘰𝘤𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘤𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥.

𝘏𝘦 𝘴𝘪𝘨𝘩𝘴

𝘎𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘳:"𝘌𝘢𝘵 𝘪𝘵, 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘦𝘢𝘵 𝘪𝘵. 𝘐 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘤𝘢𝘳𝘦, 𝘐 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘨𝘰𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘐 𝘯𝘦𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘥𝘳𝘶𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳?"

𝘛𝘰 𝘣𝘦 𝘧𝘢𝘪𝘳 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘢𝘵𝘦𝘯 𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘺𝘴.

𝘏𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘠/𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘪𝘮𝘱𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘢𝘵 𝘮𝘦.

𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯:"𝘋𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘸𝘦 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘦𝘢𝘵 𝘪𝘵?"

𝘠/𝘯:"𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘴 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘧𝘢𝘪𝘳 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘥 𝘥𝘳𝘶𝘨 𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘩𝘪𝘮, 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵𝘭𝘺?"

𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘵𝘸𝘰 𝘨𝘭𝘢𝘴𝘴 𝘭𝘦𝘮𝘰𝘯𝘢𝘥𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘭𝘦𝘴 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘪𝘵.

𝘠/𝘯:"𝘏𝘦𝘳𝘦, 𝘞𝘦 𝘤𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘷𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘪𝘵 𝘧𝘢𝘪𝘳"

𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘥𝘪𝘷𝘪𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘯𝘥𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘦𝘳 𝘥𝘪𝘥𝘯𝘵 𝘨𝘪𝘷𝘦 𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘺 𝘶𝘵𝘦𝘯𝘴𝘪𝘭𝘴.

𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘴𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪 𝘴𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘪𝘷𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘵 𝘪𝘯 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘴𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘰𝘯𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘯𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘢𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦.

𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯:"𝘞𝘩𝘢𝘵?- 𝘯𝘰 𝘯𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘧𝘢𝘪𝘳."

𝘠/𝘯:"𝘠𝘦𝘴 𝘪𝘵 𝘪𝘴, 𝘠𝘰𝘶 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘯'𝘵 𝘦𝘢𝘵𝘦𝘯 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦, 𝘯𝘰𝘸 𝘦𝘢𝘵 𝘶𝘱"

𝘚𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘮𝘦.

𝘐 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘵𝘴 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘢𝘳𝘨𝘶𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘥𝘪𝘨 𝘪𝘯, 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘶𝘤𝘬 𝘐𝘮 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘷𝘪𝘯𝘨𝘨.

𝘐 𝘢𝘵𝘦 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘣𝘪𝘵 𝘰𝘧 𝘪𝘵 𝘸𝘩𝘪𝘭𝘦 𝘠/𝘯 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘸𝘢𝘵𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘴𝘶𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘶𝘯𝘨𝘳𝘺 𝘐 𝘸𝘢𝘴.

𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘧𝘦𝘸 𝘣𝘪𝘵𝘦𝘴 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳𝘴.

𝘙𝘰𝘣𝘪𝘯:"𝘠/𝘯. 𝘠𝘰𝘶 𝘥𝘰𝘯𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘦 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘦𝘢𝘵 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯, 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘶𝘳𝘦?"

𝘚𝘩𝘦 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘴𝘴𝘶𝘳𝘪𝘯𝘨𝘭𝘺.

𝘈𝘴 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘢𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘠/𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘮𝘦𝘥 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘦𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘸𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘰 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘶𝘴 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘩𝘰𝘯𝘦𝘴𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘥𝘮𝘪𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳 𝘥𝘦𝘵𝘦𝘳𝘮𝘪𝘯𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯.

Y/n Pov:

I got up and started looking around, I saw this tiled floor that started once you enter the bathroom.

One thing I notice is one very specific tile is it, no it couldnt be loose?

I went on my knees to look at it a bit more, and fuck yea the tile loose!

I was able to rip it off and dirt.
WOW. Fucking dirt! Thats useful! I honestly didnt know what to really expect.

I started thinking, If we dig just enough maybe we could get to the other side.

Im such a smartass.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/n:Hey yall I will try and post another part later, I need to do my hw first though, bye love you<33

HimWhere stories live. Discover now