-KÖR-

12 6 1
                                    

@SonsuzlukSB

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@SonsuzlukSB

Geride kalan üç yıl gibi bugünde gözlerini karanlığa açtı. Her günki gibi ağzındaki demir tadı nedeniyle yüzünü buruşturarak hafif doğruldu yatakdan,brlli bir zaman önce günün hep böyle geçmesinden şikayetci olurdu ama artıka lışmışdı. Bu odaya girdiğinden bu yana herşeye alışmışdı, zor olsada...
Kapının kilit sesiyle kafasını o yöne çevirdi, göremesede iyi duyuyordu. Saba kahvaltısı gelmişti yine, getiren kişinin hep bir bayan olduğunu düşünürdü, çünkü içeriye girdiği zaman çiçeksi bir koku doldururdu odayı. Ayakkabının çıkardığı seslerden bayanın ona yaklaşdığını anladı. Yatağın hemen yanında gelen ses ile tepsiyi oraya koyduğunu anladı her gün bu saatte kapının sesi ve çatal kaşıklarının  sesini duyardı. Onun dışında bu odaya gelen insanlar onun ihtiyaçlarını gidermesi dışında onunla kesinlikle konuşmuyorlardı, biri dışında!.. Sesinden kokusuna kadar ezberlediği kişi, göremese bile  varlığını hisseddebildiği biri, onu sadece bir kaç saniye görebilmek için neleri vermezdi tabi verebileceği birşeyler varsa onun görüntüsü dışında 3 yıldır kaldığı bu odanın neye benzediğini çok merak ediyordu, ve tabi kendisinin. Hayatında hatırladığı tek şeyin bu 3 yıl olması o kadar acıydı ki , bu üç yıldan önce görüp göremediğini bilmiyordu, bir ailesi olup olmadığını. Aslında en önemlisi ve merak ettiği şey renklerdi sebebi sanırım bildiği tek şeyin yada gördüğü tek şeyin bir renk olmasıydı. Siyah masanın tekerleklerinin sesi ile odadaki bayanın ona doğru geldiğini anladı, artık onlarla konuşmak gibi bir girişimlerde bulunmuyordu çünkü cevap vermeyeceklerini biliyordu ama her zaman sorduğu soruyu eksiksiz bir şekilde bu günde tekrarladı "onun gelmesine kaç saat var?" Tüm günü onu beklemekle geçiyordu, oda onun sorularına cevap vermiyordu ama kitap okuyordu ve bu gün yeni bir kitaba geçeceklerdi , eline üç defa vurulması ile 3 saat kaldığını anladı yüzünde gülümseme ile herşeyin açığa çıkacağı günleri bekledi....

"" Karanlığa hapsoldum belki ben senin bana yaptıklarına rahmen sa kapıldım Ruğum ruğuna hapsoldu""

Hayellerin Ötesinde KitaplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin