Aradan bir hafta geçmişti ve biz yeni evimize taşınmıştık. Üstelik yan evde benimle yaşıt bir kız bile vardı.
Yataktan kalktım. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı taradım. Siyah deri eteğimi giydim. Eteğin üstüne gri atletimi giydim. Hafif bi makyaj yapıp bilekliklerimi ve yüzüklerimi taktım. Saçlarımla son bir kez oynadıktan sonra beyaz ceketimi alıp annemin yanına gittim. Adını yeni öğrendiğim Elçinlere gidecektik. Annem onlara aldığımız hediyeyi aldı ve dışarı çıktık.
Kapıyı çaldığımızda Elçin kapıyı açtı. Gülümseyerek içeri davet etti. Kahvaltıda biraz sohbet ettik. Kahkahalar hiç eksik olmamıştı. Elçinle de iyi anlaşmıştık.
Münevver teyzenin ( Elçin'in annesi) çok ısrarı üzerine dışarı çıkmıştık. Biraz alışveriş merkezinde alışveriş yaptıktan sonra kahvelerimizi içip lunaparka yürümeye başladık. Gişeden dört jeton aldık. Tam Elçin'e hangilerine bineceğimizi soracakken Elçin " Bu çocuk bizi takip ediyo galiba, AVMde de görmüştüm. " dedi. O sırada bende baktım tabi. Baktığım anda o kişinin Mert olduğunu anladım.
"O benim spordan arkadaşım." dedim gülümseyerek. Elçin bana şaşkın şaşkın bakmaya devam ederken Mert onu gördüğümü anlayınca bize doğru yürümeye başladı. Ben de tebessüm ettim.
Yanımıza geldiğinde "Selam, sizde mi burdaydınız?" dedi. Bende şaşırmış gibi yapmaya çalışarak "Aa evet" dedim.
O günden sonra bu çocuktan şüphelenmeye başlamıştım. Nerdeyse her zaman karşılaşıyorduk. Beni takip ettiğini bile düşünüyordum bu karşılaşmadan sonra.
Eve geldiğimde de aklıma gizli numaranın o olabileceği aklıma geldi. Çünkü onla karşılaştığımdan beri beni aramıyordu. Öyleyse benden ne istiyordu? Amacı neydi ?
Bunları düşünerek bi yerlere varamıcağımı anlayıp film izlemeye başladım. Saat daha 7 ydi.
Film bittiğinde laptobu kapatıp direk yattım. Uyumaya çalışıyordum ama uyuyamıyordum. Birden camdan bi ses duydum. Yataktan kalkıp cama doğru yavaşça yöneldim. Cama vardığımda perdeyi açıp baktım ama kimsecikler yoktu. Arkamı dönüp tekrar baktığımdaysa korkunç bir görüntüyle karşı karşıyaydım.
Biraz kısa bi bölüm oldu ama bunu telafi edicem. Derslerden daha yeni kurtulduk. Bundan sonra sık sık bölüm yazmaya çalışıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ NUMARA
Novela JuvenilAniden gelen bir telefonla hayatınızın değiştiğini düşünün. Üstelik kimse size inanmazken...