1

529 24 0
                                    

გამარჯობათ მე ჰესუ ვარ წარმოშობით ქართველი დედა ქართველია მამა კორეელი . ასევე მყავს ძმა ფელიქსი მას არაფერს ვუმალავ. ბავშვობიდან საქართველოში ვცოვრობთ ყოველთვის მიზიდავდა მაფია მარა საქართველოში ერთ კინკილა მაფიოსსაც ვერ ნახავ ამიტომ გადავწყვიტე მე შემექმნა ზუსტად 15 წლის ასაკიდან დავიწყე მაფიის შექმნა . თან ვსწავლობდი და თან ვმუშაობდი რომ მაფიისთვის ფული ამეგროვებინა თბილიში ზედმეტად ბევრ მიგოვებულ თუ დანგრეულ შენობას ნახავ ერთერთი ავირჩიე და ჩემი დაგროვებული ფულით ჯერ შენობა ვიყიდე და შემდეგ ვარემონტებდი შენობა საკმაო დიდია მიწის თან მიწის ქვეშეთი აქვს ალბათ პატრონმა არ იცოდა რადგან შიგნით ძალიან ბევრი სასარშგებლო ნივთები ვნახე რაც გამომადგებოდა და თან ისეთ ადგილას იყო მეც ძლივს ვიპოვე . საქართველოში ადრე ძალიან ძლიერი მაფიის მეფეები ცხოვრობდნენ ქვეყნებს აზანზარებდნენ მარა ვიღაცამ ეს მაფიის მეფეები დაანგრია და საქართველო უბრალო საქართველო გაქხდა ნელ ნელა პატარავდება და უცხოელებსაც არაფერი სმენიათ საქართველოზე . მოდი გავაგრძელებ როცა ქვემოთ ჩავედი საკმაოდ დიდი იყო განაGება რომელიც ქალაქისან იღებდა და ვერავინ გადააახდევინებდა ჭკვიანები არიან და ამის გამკეთებელ მადლობა მინდა გადავუხადო ასევე ოთახები ერთი ძალიან დიდი კაბინეტი სადაც შეკრებები გაიმართება ასევე დიდი სავარჯიშო ოთახი იარაღების ოთახი და კიდევ უამრავი რამ ალბათ ისე დატოვეს ეს შენობა ტომ ეს ყველაფერი ვერ იპოვეს და იმ ხალხის მადლობელი ვარ ვინც ეს შექმნა საქმე გამიადვილა და ყველა ძველ ძლიერ მაფიას ვეუბნები რომ საქართველოს ძველ დიდდებას დავუბრუნებ 10 წლის ასაკიდან ვოცნებობ მაფიოზად ყოფნას ეს ჩემი ოცნებაა იყო ამიტომ მშობლებს ვთხოვე რომ ჩხუბზე შევეყვანე ჯერ წინააღმდეგები იყვნენ ცეკვაზე დადიხარ და კარატე რათ გინდაო მეც უბრალოდ ინტერესი მაქვს მეთქი . მალევე დამთანხმდნენ რადგან არასდროს მტკინენ გულს ჩხუბი შემილია თავდაცვა და ასე შემდეგ  . მყავს ბავშვობის მეგობარი მარი მან ჩემზე ყველაფერი იცის ჩემი მესაიდუმლე და საუკეთესო ადამიანია ჩემს ცხოვრებაში და იცის რომ ყოველთვის მინდოდა მიფიოზობა ჯერ ეგონა ვხუმრობდი მარა შემდეგ დასერიოზულდა , ყოველთვის მეუბნებოდა დებილო ით ნუ იქცევი და ა. შ. მარა ბოლოს დავითანხმე და დამპირდა რომ ჩემს გვერდით იქნებოდა და ის ჩემი მარჯვენა ხელი გახდებოდა ჯერ არ ვეუბნები რომ შენობა შევიძინე ჯერ მინდა აქაუტიბა მოვაწესრიგო და მერე ყველაფერს ვეტყვი .

მაფიის დედოფალი. ( დასრულებულია)Where stories live. Discover now