წვეულებამ ძალიან კარგად ჩაიარა. ეს ორსულობა ცოტა არამწვეყნიური იყო ასე ტყუპებზე არ მიჭამია წამდაუწუმ მშია ჩემს შუგიტოს კი ძილი დავურღვიე ვიცი როგორ უყვარს ძილი მაგრამ რავქნა ჩვენს ბიჭს ძალიან უყვარს ღამე ჭამა , ხომ ბიჭი გვყავს ერთი სული მაქვს როდის დაიბადება , როდის ჩავიკრავ გულში .
მაფია კარგად მიდის ჩემს მაფიას უნგი მარი და ბექიონი უვლიან მე სულ მძინავს ან ვჭამ მუცელიც ძალიან დიდი მაქვს ახლა ლოგინის ქვემოთ იაGაკზე ვზივარ და მუცელს ვეფერები ნაბიჯების ხმა შემომესმა ჯერ შემეშინდა ამ ბოლოდროს ძაან მშიშარა გავხსი კარები გაიღო და ჩემი შუგიტო შემოვიდა ჩემთან მოვიდა მაკოცა და ჩემს უკან ლოგინზე დაღდა და ჩემს მუცელს დაუწყო ფერებახომ ამ ბოლოდროს სულ შიშველი დავდივარ Gითქმის ტანსაცმელებს ვერ ვეგუები წინა ორსულობაზეც ესე ვიყავი .
9 თვის ორსული ვარ და დღე დღეზე უნდა ვიმშობიარო ლოჰინიდან ვერღარ ვდგები ძალიან მძიმეა ჩემი მუცელი როგორც ეწიმმა თქვა დიდი ბავშვი დაიბადება რის გამოც შეიძლება ორსულობა გამიჭირდეს მაგრამ ყველაფერი კარგად იქნება . ერთი სული მაქვს როდის შევიგრძნობ მის სურნელს.
შგ_ პატარავ რამეს არ გინდა ვუყუროთ
_ აუ კი რავე საოჯახის ვუყუროთ.
შგ_ კაი პატარავ , მარა მე ეროტიკულზეც არ ვიტყოდი უარს. და თვალები აათამაშა.
_ *ჩამეცინა* გარყვნილო მეცხრე თვეშივა სადაცაა ვიმშობიარებ და შენ მაგაზე გიქრობ .
შგ_ კაი პატარავ რა ვქნა უკვე ნერვები მეშლება რომ ვერ გეხები. გადავწყვიტე შემდეგი ორსულობა გავწელო ეს 9 თვე უნდა ავინაზღაურო._ იმედია ძაან არ მოგივა რადგან არ მინდა შუაზე გავიხე .
ეს ვთქვი და შუგა ჩაკვდა სიცილით რა ვთქვი ეხლა ისეთი ამაზე გავბრაზდი მინდოდა შემეშინებინა ამიტომ წავეღადავები.
ფილმს ვუყურებდით
_ აააააააა
შგ_ პატარავ რა მოხდა.
_ აა მტკივა მგონი ვმშობიარობ
ააააააშგ _ სადაა ეს მანქანის გასაღები .
იქეთ აქეთ დაბოდუალობდა მერე გასაღებს მიაგნო მე კი გამეცინა კინაღამ ჩავკვდი სიცილით.
შუგას კი wtf სახით მიყურებდა და როცა გაიაზრა ძაან გაბრაზდა
როცა უკვე ჩხუბი უნდა დაეწყო მე მართლა ამტკივდა მუცელი და ბოლო ხმაზე დავიყვირე შუგას ეგონა რომ ვეღადავებოსი ამიგომ აღარაფერი აღარ თქვა . უცებ წამოვხტი და წყლებიც დავღვარე შუგა დაფეGიანდა_ შუგა გეხვეწები მიშველე მართლა დამეწყო მშობიარობა არ გატყ ააააააა
ღმერთო დამეხმარე. ამ ყველაფერს განწირული ხმით ვამბობ.
შუგას უცებ ავყავარ ხელში და მანქანაში მსვამს მანქანას ძრავს უკან მცველები მოგვყვებიან ზოჰი დარჩა ეომ ტყუპებს მოუაროს._ შუგა აააა ძალაინ მტკივა და მე ტურილი დავიწყე.
შგ_ პატარავ დამშვიდი ყველაფერი კარგად იქნება მალე მივალთ დაავადმყოფიში.
ეოგორც იქნა მივედით დაავადმყოფოში . პირდაპირ საოპერაციაოში გამაქანეს. ძალიან მიჭირდა გაჭინთვა უფრო ვღრიალებდი ძალიან გამიჭირდა ეს მშობიარობა და აი ორი საათის შემდეგ ჩემი ბიჭი დაიბადა ხელსი ვეე ავიყვანე როგორც კი ბავშვის ყირილი გავიგე მაშინვე გული წამივიდა.
YOU ARE READING
მაფიის დედოფალი. ( დასრულებულია)
Actionმაფიის დედოფალი გოგონა სახელად ჰესუს აქვს ოცნება რომ შექმნას მაფია და სახელი გაითქვას რამოხდება როც ის გაიცნობს ყველაზე ძლიერი მფიის ლიდერს სახელად მინ იუნგის?