იუნგის პოვ *
საკმაოდ დიდიხანი გრძელდება ოპერაცია ვნერვიულობ ვლოცულობდი რომ კარგად ყოფილიყვნენ. საათები გადიოდა და აი გაისმა ბავშვის ყვირილი მაგრამ ექიმები დაფეთებულები გამოვარდნენ და ყვიროდნენ მუხტი( რაც ქვია არ მახსოვს ) მოიტანეთ პაციენტს გული გაუჩერდაო მე ვერაფერს ვაკეთებდი სადღაც ერთი საათი გაგრძელდა ძალიან მეშინოდა, ამ დროს ექიმი გამოდის მე მაAინვე ვარდებიმე_ ექიმო ხომ კარგად არიან ჩემი ჩოლ - შვილი?
ექიმი _ მძიმე მშობიარობა ქონდა ბავში ძალიან დიდი იყო დედას გაუჭირდა მშობიარობა რის გამოც მის სიცოცხლეს საფრთხე შეემთხვა ცოტახნით პაციენტი მართლა დავკარგეთ და როცა უკვე იმედი გვქონდა გადაწურული მისი გული უეცრად ამუშავდა ეს სასწაულია ამიტომ ახლა დედაც და შვილიც თავს კარგად გრძნობენ. გილოცავთ უმშვენიერეცი ბიჭი შეგეძინათ.
მე_ როცა ექიმა მითხრა რომ ჰესუ კინაღამ დავკარგე ცუდად გავხდი . ძალიან შემეშინდა მისი დაკარგვის.
მე_ ეწიმე როდის შეიძლება ვნახო?
ექიმი₾ მალე ფადაიყვანენ პალატაში. როცა გადაიყვანენ შეგიძლია ნახოთ.
_ კარგით მადლობა ექიმო.
ექიმი წავიდა და მალევე გამოიყვანეს ჩემი ანგელოზი . ჰესუ როდესმე რომ დავკარგო გავნადგურდები აღარ ვიარსებებ. ჩემი სხელი სულის გარეშე იქნება მოსიარელე მკვდარი ვიქნები. .
პალატაში შევედი და ჰესუს საწოლის გვერძე სკამზე ჩამოვჯექი მისი ხელი ავიღე და ჩემს ხელში ჩავიდე. ავდექი და შუბლზე ცაკოცე ისევ სკამზე დავჯექი.
ცელზე მოჭეას ცგრძნობ და თავს ზემოთ ვწევ ჰესუ თვალებს ახელს. და პიდაპი მას ვარდებო._ ძვირფაო ხომ კარგად ხარ . მოიცა ექიმს დავუძახებ.
ჰესუ_ კი ბაჭია. კარგადვარ ჩვენი შვილი როგორაა.
_ მშვენიერი ვიჭი შეგვეძინა.
ექიმს დავუძახე და მაპე მოვიდა პესუ გასინჯეს და უთხრეს რომ ყველაფერი კარგად იყო და სამ დღესში ფაწერდნენ
..
YOU ARE READING
მაფიის დედოფალი. ( დასრულებულია)
Actionმაფიის დედოფალი გოგონა სახელად ჰესუს აქვს ოცნება რომ შექმნას მაფია და სახელი გაითქვას რამოხდება როც ის გაიცნობს ყველაზე ძლიერი მფიის ლიდერს სახელად მინ იუნგის?