გვიდა სამი დღე და სავადმყოფოდან როგორც იქნა გამოვედი პირდაპირ სახლში მივედით ახალი სახლი შევიძინეთ ძალიან დიდი და ლამაზია .
ძალიან ბევრი დაცვა გვყავდა სახლის გარშემო .
კორეაში კი ასეთი სახლი გვაქვს
მოკლედ ციტახნით საქართველოში გადმოვედით და გადავწყვიტეთ სანამ ბავშვები არ გაიზრდებოდნენ აქ გვეცხოვრა შემდეგ კი სადაც მოუნდებოდათ იქ ვიცხოვრებდით.
ბავშვების ოთახში ავედი და ძალაინ მომეწონაასევე მათ შკაფში შევიხედე ესე ვთქვათ ოთახია უბრალოდ ბავშვის თანსაცმელებით გვაქვს გავსებული
მალევე ოჯახის მემუარი გავაკეთეთ
ძალიან საყვარლობა იყო . მოკლედ ძალიან კარგად მიდიოდა ყველაფერი ესე გვაიდა ერთი წელი ბავშვები წამოიძარდნენ რამოდენიმე თვისწინ კი ჩემმა ბაჭიამ მესამეც მოისურვა და ყველა დღე ამაზე შრომობდა . ერთ კვირაში ჩვენი შვილების დაბდღეა მე კი მინდა სუპრიზი გავუკეთო . მალევე მოვიდა ჩვენი შვილების დაბდღე და ისინი ერთი წლის გახდნენ ვერთობოდით წვეულება კარგად მიდიოდა ოჯახი ვიყავით შეკრებილი ჩვენი შვილები მშობლებმა წაგვართვეს და მეც არ დავაყოვნე და ყველა ერთად შევკრიბე ჩემი ბაჭია წინ დავაყენე და ყუთი მივაწოდე . მანაც გახსნა დაიწყო როცა გახსნა გაშტერებული მიყურებდა ამაზე ჩამეცინა ყუთში ორსულობის ტესტი და ბავშვის საწოვარა იდო უცებ დადო მაგიდაზე ყუთი და ჩემსკენ გამოიწია ჩამეხუტა ხელში ამიყვანა დამატრიალა და მოწყვეტით მაკოცა.
YOU ARE READING
მაფიის დედოფალი. ( დასრულებულია)
Actionმაფიის დედოფალი გოგონა სახელად ჰესუს აქვს ოცნება რომ შექმნას მაფია და სახელი გაითქვას რამოხდება როც ის გაიცნობს ყველაზე ძლიერი მფიის ლიდერს სახელად მინ იუნგის?