S2 SMUT😁

2.1K 58 149
                                    

Rahatsız oluyorsan yallah 👉🚪
~~~~~~~~~~~
Emre ve Hürkan eve gelmiş, masumca bakışıyorlardı. Hürkan'ın yanakları kızarmış kalbi küt küt atıyordu.

Emre Hürkan'ı baştan aşağı süzüyor, aklından geçenleri durduramıyordu. Gence daha da yaklaştı. Hürkan geriye bir adım bile atmadı, sadece bekledi. Dudaklarına düğmesini bekleyen dudakları bekledi.

En sonunda istediği dudaklara buluştuğunda gözlerini kapadı. Emre'nin elleri rahat durmuyor Hürkan'ın vücudun da geziniyordu, önce beli sonradan kalçalarına iniyordu.

Dudaklarını bir saniye ayırmadan Hürkan'ı kucağına aldı ve odaya yöneldi. Yatağa kendisi oturdu, çünkü başka planları vardı..

Dudaklarını ayırıp yanındaki kasaya yöneldi uzun zamandan beri kilitliydi Hürkan her zaman içinde ne olduğunu merak etmişti ve şimdi de öğreniyordu. Emre kasadan bir paket çıkardı ve karşısındaki gence uzattı.

E: Bunu giyip gel

H: Emir de veriyoruz

E: Daha vereceğim çok şey var çabuk ol (burayı yazarken ezan okundu..🤲)

Hürkan hemen banyoya gitmiş, ve paketi açmıştı. Yanlız gördükleri karşısında kalakalmış, sadece pakete bakmıştı.

Paketteki;

Paketteki;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Alttaki siyah kısım yok daha kısa

10 dakika sonra;

H: E-emre

Emre bakışlarını sesin geldiği yere çevirdiğinde bir ıslık öttürdü. Eliyle kucağını işaret edip Hürkan'ı çağırdı, Hürkan yavaş adımlarla Emre'nin yanına gelip kucağına oturdu.

E: Beni deli ediyorsun

H: Konuşma da işini yap

E: çok sabırsızsın yawrum

Emre Hürkan'ı tek hamle de altına alıp dudaklarına kavuştu. Emre Hürkan'ın alt dudağıyla savaşıyor resmen emip bitiriyordu, dudaklarını bırakıp boynuna doğru yöneldi. Çok sert emiyordu, iz bırakacağı kesinlikle belliydi.

H: İntikam alıyon dimi şerefsiz

E: Roller değişir yawrum

Boynunu bırakıp elbisesini çıkardı, zarar gelmemesine özen gösterdi daha sonra kullanabilirdi..

Emre Hürkan'ın çıplak vücudunu iyice süzdü, sonra da kendi tişörtünü de çıkardı. Elini pantolonuna götürdüğünde Hürkan onu durdurdu.

H: bu şeref bana düşer

Kemerini çözüp pantolonunu indirdi, karşısındaki kocaman şişliği görünce yutkundu. Emre'nin baxerını da indirip erkekliğiyle karşı karşıya kaldı, Emre'yi geriye doğru itip üstüne çıktı. Öne doğru eğilip erkekliğini kavradı, sonra da başına küçük öpücükler bıraktı. Ardından neredeyse hepsini ağzına almaya çalıştı, ama imkansız gibi bişeydi bu karşısında dev gibi bir şey vardı.

E: Hürkan yeter yoksa gelicem

Hürkan kafasını kaldırıp Emre'ye baktı ve dizlerinin üstüne oturdu. Emre çekmeceyi karıştırıp eline bişey aldı ve Hürkan'a doğru salladı.

H: HAYIR O BANA GİRMEYECEK

E: Ama zevkten delireceksin

H: Emre hayır dedim!

E: LÜTFEN Tek kullanımlık zaten

H: en düşük ayarda..

E: Tamamm(!)

Bahsettikleri şey;

Bahsettikleri şey;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Titreşim cihazı)

Emre Hürkan'a arkasını döndürmüş, zor da olsa ikna etmişti.

Parmaklarını Hürkan'ın ağzına yollamış, Hürkan ise ağzına gelen parmakları emmeye başlamıştı. Emre parmakları iyice Islanınca Hürkan'ın ağzından çekti ve içine yolladı. Hürkan boğuk bir inleme gelmişti.

Emre Hürkan'ın alıştığına emin olup parmaklarıyla git gel yapmaya başladı, Hürkan kısık sesle inliyor, Emre ise bunları duyunca tekrar tekrar sertleşiyordu. Emre parmaklarını birden Hürkan'ın içinden çekti.

H: AHH~ YAVAŞ LAN

E: Pardon..

E: Hazır mısın?

H: Hıhı..

Emre elindeki cihazı Hürkan'ın içine konumladı aniden itti. Ah bu çocuğun hiç yavaşı yoktu.

H: KAÇ KERE YAVAŞ DEDİM.

Emre bişey demedi sırıtarak yapmakta olduğu şeye geri döndü. Cihazın kontrol yerini eline alıp arttırmaya başladı, Hürkan hissettiği zevkle deliye dönerken Emre de ona doğru eğilip dudaklarını öptü.

Cihazı artık en son evreye getirdi. Hürkan'ı zevkten delirtiyor olduğu yerde kıvranmasına neden oluyordu.

H: Emre ç-çıkar şunu

E: Ama daha yeni başladık yawrum

H: Emre lütfeng~

H: Artık seni istiyorum

Hürkan elindeki son kozu kullanmış, o sözü söylemişti. Emre cihazı Hürkan'ın içinden çıkardı.

E: Çok ıslanmışsın

H: Şuan sadece seni istiyorum

E: bana doğru dön yüzünü görmek istiyorum.

Hürkan Emre'ye döndü, gün ışığı yüzüne vuruyordu, ne kadardır yaptıklarını bilmiyorlardı ama daha çok yolları vardı, bunu biliyorlardı..

Emre Hürkan'ın bacaklarını yukarıya kaldırdı ve erkekliğini onların arasına yolladı. Hürkan'ın acı inlemeleri artık zevke dönüştü, Emre git-gellerini iyice hızlandırmış son evreye doğru geliyorlardı.

Emre'nin git-gelleri yavaşlamış, menilerini içine bırakmıştı. Elini de Hürkan'ın erkekliğine atıp çekmeye başlamıştı, bir kaç dakika sonra Emre'nin eline geldi..

~~~~~~~~~~~
Of offf ne yazdım anasını satıyım

Valla yazarlar böyle bölümleri bana yazdırmalı😌(!)

Fantezi+SADECE Smut+saat 5 den beri bölüm yazma= kafam ne zaman eserse o gün bölüm

Öpüldünüz 🤞🔥

~~~~~~~~~~~
648 Kelime




Bizi shipliyorlar | MengolaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin