Medyanın bölümle alakası vardır
Medyayı görmediysen oku anlarsın gülüm
~~~~~~~~~~~
Ömer Emir'e doğru döndü, kıpkırmızı kesilmiş bir Emir vardı karşısında bu olayın daha fazla uzamasını istemedi. Dudaklarına doğru yaklaşıp öptü Emir'i, tabii öptü denemez buna istekli değildi. Sadece arkadaşını bir manyaktan korumak istiyordu. Tabii arkadaşıysa..
Deniz gözleri dolmuş bir şekilde kapıdan çıktı. Ömer bunu fark etmemişti, öpücüğü biraz daha derinleşti..
M: kanka gitti çocu-
H: Lan sussana ne güzel buldular birbirlerini
Emir aniden Ömerden ayrıldı. Ömer bir an kalakalsa da kendini toparladı.
E_: Saçmalamayın amk peşimi bıraksın diye yaptı.
Ö: Evet abartmayın şaka bir yere kadar.
Ömer aslında bunları düşünmüyordu, başka hisler içerisindeydi...
Ömer telefonunun çalmasıyla irkildi. Onlardan bir iki adım uzaklaşıp telefonla konuşuyormuş gibi yaptı. Ardından onlara döndü
Ö: Şey bir arkadaşım beni çağırıyor da gitmem gerek.
Ömer cevap vermelerini beklemeden çıkıp gitti, gözler hemen Emir'e çevrildi. Emir kızgın bakışlar karşısında 'ne yaptım ben' bakışı atıyordu.
A: Al kırdın kırdın
Emre'den;
Bu olaydan sonra çok durmamışlardı, herkes evlere dağılmıştı. Ben de biraz kafa dağıtmak için dolaptan bira çıkardım
E: Hürkan açsana şunu
H: bu halde bira mı içeceksin?
E: Ne alaka şimdi
H: Emre çok çabuk sarhoş oluyorsun
E: Bir tane içicem ya lütfen *yavru köpek bakışı*
H: Hayır.
Gözlerimin önünde birayı dolaba geri koydu.
Ama neden benn
Bişey demeden odaya çıktım, sevgiliyiz dimi birazcık trip atsam bişey olmazz..
Odaya çıktığımda arkamdan geldi, hiç bir şey demeden yatağa yatıp arkamı döndüm.
H: Trip mi atıyosun bana?
E:...
H: Tamam biraz sonra yapacaklarımdan sorumluyum ve bunu bile bile yapıyorum, canını yakarsam şimdiden özür dilerim..
E: Neden bahsediyorsun Hürkan??
⚠️ Küçük minnak bir Smut var daha büyüğü de gelicek ama şimdi Emrem hasta⚠️
Hürkan bana doğru yaklaşmaya başladı, ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu. Dibime kadar girdi, geriye gitmeye çalıştım ama yatağın başlığı bunu engelliyordu.
Nefesi yüzüme değiyordu, kalbim delice atıyordu. Bir anda dudaklarıma yapıştı, başlarda şaşkınlıkla karşılık veremesem de bir kaç saniye sonra karşılık verdim.
İşin içine dillerimiz girince bunun daha ileri gideceğini anladım ama durmak da istemiyordum. KAHROLASI KOLUM ÇOK FENA AĞRIYORDU.
Hürkan'da kolumun durumunu fark etmiş olacaktı ki beni yavaşça yatağa yatırıp üstüme çıktı. Tekrar dudaklarıma yapıştı, artık elleri de iş başındaydı, soğuk elleri karnımdan kasıklarıma doğdu yol almıştı.
Eli kemerime ulaştığında dudaklarımdan ayrılıp dizlerinin üstüne çöktü, kemerimi çözdü.
Pantolonumu çoktan çıkarmıştı, ve kabaran erkekliğimle göz göze gelmişti. Bana sırıtıp boynuma yöneldi. Boynumu emip ısırıyordu, sonra da üstüne minik öpücüklerini bırakıyordu..
H: Şaheserlerim çok güzel görünüyor
E: LAN İz mi bıraktın!
H: Evet (piç smile)
E: Yaz ayında boğazlı kazakla gezicem teşekkür ederim
H: Ne demek görevimiz
Hadi ya göreviymiş..
Artık minik inlemeler çıkarmaya başlamıştım, çünkü kabarıklığım beni oldukça zorluyordu. Hürkan aşağı doğru eğilip baxerımı bir çırpıda çıkardı. Erkekliğimi tek eliyle kavrayıp başına öpücükler bıraktı..
İnlemelerim daha artmıştı, sesim odanın içinde yankılanıyordu.
E: Ahh hm~
Neredeyse hepsini ağzına almaya çalışıyor beni delirtmek istiyordu!, Sargılı olmayan elimle saçlarından tuttum. Ah çıldıracak gibiydim, kafasını daha çok kendime bastırdım.
Sonra bir kaç hareketi ile boşaldım,
Ohm ağzının içine*
E: Hürkan üzgünüm tükür şunu
Sırıtarak bana baktı, sonra da YUTTU. Evet bildiğiniz menilerimi YUTTU.
E: SALAK NE YAPTIN SEN!?
H: Hiç birşey hadi seni banyoya sokmalıyım
~~~~~~~~~~~
Smut+Uzun bölüm= 4 Gün bölüm yokTabi size kıyabilir miyim bilmiyorum
Amk bide minik Smuttu amk bölümün neredeyse tamamı smut
Lan bi de kendimi nasıl kaptırdıysam varya yaza yaza fikir bitmiyo amk
Neyse öpüldünüz 🤞🔥
~~~~~~~~~~~
560 KELİME E YUH LAN😳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizi shipliyorlar | Mengola
Fiksi Penggemar"bizi shipliyorlar" "Evet bizi shipliyorlar" "belki de doğru bir şey yapıyorlar" "saçmalıyorsun" "herhalde saçmalıyorum" ~~~~~~~~~~~ ⚠️Smut içerir ⚠️ Rahatsız oluyorsanız okumayın banane amk Başlangıç= 19.08.2022 Bitiş= 26.09.2022 (23:54)