2 yıl sonra;
Hürkan beyaz Emre siyah smokinini giymiş belki de birazdan hayatlarının en mükemmel anını yaşayacaklardı.
Neredeyse hazırlıklar başlayalı (Neredeyse 15 gün) birbirlerini hiç görmemişlerdi. Aslında bunun sebebi bizimkilerin 'kötü Bahta' inanmalarıydı. (Kötü baht: bir kişinin genetik olarak 'aile' ilk aşkıyla evlenmemesi olarak bir daha mutlu olamamasıdır)
Neyse her hasret bir gün son bulur..
Hürkan ve Emre birazdan hayatlarının dönüm noktalarını yaşayacaklardı.
Emre günlerdir hasretini geçtiği sevdiğinin kapısını çaldı, kapı yarım açılmış aradan Mert'in kafası gözükmüştü..
M: damat kapı açılmıyor
E: ciddi misin?
M: aha bak açılmıyor
Mert kapıyı açmaya çalışıyormuş gibi taklit yaptı Emre göz devirip elini cebine attı ve bir 200 çıkardı, Mert 'Ciddi misin?' bakışı atarken 'arttır' anlamında elini salladı.
Emre çıkardığı 200'e bir 600 daha ekliyerek Mert'e uzattı, Mert yüzündeki piç smile ile Emre'den parayı aldı ve kapıyı açtı. Emre odaya doğru yöneldi fakat kapının önünde onu bir sürpriz daha bekliyordu..
Bir sandık ve o sandığın üstüne oturmuş Ali..
E: Bu kadar da yapmazsın
Y: kolay mı sandın amk daha bunun evi var eşyası var çocuğu var..
E: Sende kardeşlik yapacağına köstek oluyorsun
A: kesin konuşmayı.. damat içerde ödüle ulaşmak istiyorsan büyük engeller geçmen gerek..
E: Ne kadar istiyon?
A: düşünelim beni buraya zorla oturttular, arada paylaştırma 4000 YTL
E: E YUH!
A: Ödülü istiyor musun istemiyor musun? ;)
E: istiyom lan istiyom
Cebinden çıkardığı para tomarını saymaya başladı Emre.
Ali'ye uzattığı parayı havada yakalayıp sırıttı Ali. Sonra oturduğu yerden kalkıp kapının yolunu açtı.
Emre'nin kalbi delicesine atıyordu, tabii Hürkan da farksız değildi, Emre kapıyı açıp içeri girdiğinde sanki beyazlar içinde bir melek gibi görünen Hürkan'ı süzdü.
Hürkan'ın eli ayağına dolanıyor, ne yapacağını pek bilemiyordu. Heyecanlıydı, yani tabii ki heyecanlı olacaktı sonuçta bir kez evleniyordu ve bu kişi eskiden 'arkadaşım' dediği birisiydi.
Buradan sonrasına saçma sapan kendi cümlelerimle devam edicem;
Evet sevgili okurlarım, bir hikayenin de sonuna geldik beni bu yolda sonuna kadar destekleyen bütün okurlarım ve takipçilerime teşekkür ediyorum
Aslında bu kitabı rasgele aklıma estiği gibi yazmıştım bu kadar büyüyeceğini düşünmemiştim, hele hesabı yeni açmışken..
Ama kitabın tutması için çok uğraştım tiktokta her mengola videosunun altına kitap adını yazdım aynı şekilde Instagram da ve de bir sürü arkadaşıma önerdim.
Aslında konu bu değil konu final yapmam yapma diyenler var ama gerçekten bu sene LGS ye hazırlanıyorum ve çok fazla ders veriyorlar düşünün saat 13:00 de eve geliyorum saat 20:30 gibi ders başından kalkıyorum her gün ve bide kitaba artık koyabileceğim bir konu gelmiyor aklıma
Hasta karakter✅
Hızlı başlama ✅
Başrolün aniden çıkan kardeşi ✅
Smut✅
Ekip aktiviteleri✅
Yanii aklıma daha fazla bişey gelmiyor ama yine de üzülmeyin haftaya doğru mükemmel bir ficle karşınızda olucam..
Sanırım daha fazla diyeceğim bişey yok bizi seviyorum ❤️
Hepinize tek tek teşekkür ederim
O zaman BAŞKA FİCLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE MİNİKLERİM...
Bir devrin daha sonu...
***
457 kelime..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizi shipliyorlar | Mengola
Fanfiction"bizi shipliyorlar" "Evet bizi shipliyorlar" "belki de doğru bir şey yapıyorlar" "saçmalıyorsun" "herhalde saçmalıyorum" ~~~~~~~~~~~ ⚠️Smut içerir ⚠️ Rahatsız oluyorsanız okumayın banane amk Başlangıç= 19.08.2022 Bitiş= 26.09.2022 (23:54)