Iz NZU-a studeni i prosinac 2030.g

4 1 0
                                    

Iz NZU-a studeni i prosinac 2030.g
Bio je 15.11.2030.g petak. Dolazim u svoju popodnevnu smjenu u NZU. Ne sluteći da ću taj dan u prirodološku ambulantu imati slučaj koji će me podsjetiti na moj slučaj iz 2023.g. Živjela o radila sam u Splitu. Bila sam praktikantima u OŠ trstenik i u NZU trstenik. Dolazi učenica koja ima pojačanu dlakavost, depresiju, spor rast kose, problema s koncentracijom o čemu svjedoče 1 iz matematike, a učila je i ponavljala to. Napravim prirodološki pregled koji se sastoji od ultrazvuka nastavnih spolnih organa i razgovora s učenicom. Liječnica iz NZU-a joj je napravila ultrazvuk pravih reproduktivnih organa. Ja sam vidjela nastavne policistične jajnike na ultrazvuku, a ona prve policistične jajnike. Nastavni laboratorijski testovi su pokazali hioerandrogenizam odnosno višak androgeni u krvi ili veliku količinu androgena. Liječnica mi je pokazala prave nalaze i ja njoj isto nastavne nalaze i isto su pokazali višak. androgena. Ja sam učenici pripisala antiandrogen i progesteron koji ubrzava rast kose od 10 g za 10 h 10 cm u injekciji 1 put tjedno po 10 g.
Bio je 20.12.2022.g kad mi je ta ista učenica došla na kontrolu. Nastavni nalazi su bili uredni, ali pravi nalazi nisu. Liječnica je preporučila da učenica ode u Polikliniku Cito za svaki slučaj da ode na pregled da se utvrdi je li sve uredu jer ona može samo pregledati, procijeniti što je učenici i poslati je negdje da se to riješi. Učenica me je zamolila da odem s njom na taj pregled. Imala je 18 godina i nije trebao skrbnik ići s njom. U smjeni ju je dočekao dr. Petar Poljak. Dok smo čekali prošla je moja prijateljica koja je radila tamo kao ginekolog. Bila je u uniformi Poliklika Cito i imala je dugu ravnu kosu dugu do koljena dužine otprilike 130 cm. Doktor je pregledao učenicu u sve joj objasnio joj sve.
Ja sam u prosincu 2030.g bila u drugom mjesecu trudnoće. Trudnoću vodim u Poliklinici Cito. Željela sam pomoći jednom praru koji ne može imati djece. Pristala sam biti zamjenska majka. Kad rodim dijete ću dati tom paru koji su mu biološki roditelji. To je dobro djelo. Ljudi danas sve darivanju krv, neki kosu kad im naraste jako duga i dijete. Ja sam htjela darivati krv, ali me je strah uboda od igle.
Isti dan mi je liječnica dok smo pile kavu u kantini pričala viceve. Topa zašto plavuša nosi pušku u dućan jer na vratima piše vuci,itd. Želim pomoću i učenicama koje žele imati dugu kosu imaju spora rast kose i druge probleme. Zbog toga sam na instagramu pišem o tome kako ubrzati rast kose, što uzrokuje spor rast kose, itd. Mnoge učenice mi se javljaju preko Instagrama i tako se s njima dogovorim za pregled. Ja im kao nastavnik želim pomoći najviše što mogu.
17.9.2022.g subota

Život odraslih  2Where stories live. Discover now