NZU Vela Luka
NZU Prirodologija
Usluge
1 Prirodologija
1 nadzor nastavne trudnoće i nastavnog porođaja iz predmeta
2 spor rast kose
3 perut u kosi
4 pojačana dlakavost
5 nastavni PCOS
6 nastavna umjetna oplodnja
Danas je 1.9.2031.g.
26.8.2022.g petak
Drage učenice ako želite ubrzati rast kose i oporaviti kosu, da imate jako dugu kosu ko Rapunzel ili dugu kosu to je u NZU-u moguće uz pomoć prirodnih preparata, preparata za njegu kose, vrhunskom tehnologijom i stručnim timom NZU-a to je moguće. Danas je sve moguće, za sve postoji riješenje. Ako imate pojačanu dlakavost samo ili u kombinaciji sa sporim rastom kose ili s peruti u kosi javite se u NZU-u u Veloj Luci na odjelu prirodologije. Na web site u NZU-a imate broj telefona, mail kojim se možete javiti na konzultacije i pregled. Ja ne radim u Veloj Luci nego u Splitu. Iz iskustva znam da je prirodologija NZU-a srednjoškolski odjel u Veloj Luci super. Nastavnici odnosno prirodolozi su stručni, vole da ima se postavljanju pitanja, oni su tu zbog vas da vam pomognu u vezi avega što vas muči bilo da je to gradivo, loše ocjene, spor rast kose šta god da je oni su tu za vas. U Splitu su isto u NZU-u stručni isto ko i u NZU-u u Veloj Luci samo što Split ima više mogućnosti od Vela Luke. NZU iz Vele Luke kraj staračkog doma obala 2,slika prva, druga i četvrta. Zahvaljujući prirodolozi ma iz NZU-a san kojeg sam sanjala ljeta 2021.godine o dugoj kosi ko Rapunzel je od rujna 2021.god do lipnja 2022.g postao stvarnost, slika treća.
Danas je 30.8.2031.g.
29.8.2022.g ponedjeljak