Forfalskning- Kapitel 34

23 4 0
                                    

TW- smut, sår, knive🖤🖤🖤

Livete tører saven og tangen af
og lægger dem tilbage på glaspladen.

Han tager en kniv og siger; "nu til den rigtige undersøgelse. Jeg binder dig ind lige efter, at jeg har skåret dig, så det ligner, at du er kommet til skade." Han sætter sig på mig og skærer lange streger ned af mine arme, min mave og mine ben.

Han smiler imens og kysser mit bryst.

Han slikker blodet op.

Han tager om min penis og glider sine hænder op og ned af den, mens han snitter og kysser min krop. Svedperler danner sig på min pande, og min penis rejser sig. Livete lægger kniven fra sig og henter et par bandager. Hurtigt binder han dem om mine arme ned til mine hænder og om min hals og mine ben.

Da han er færdig siger han; "tada, så er du klar."

Jeg smiler og kysser hans læber.

"Tak" siger jeg.

Han binder mig op og hjælper mig i tøjet.

"Når min mor kommer,
skal du spille bange" siger Livete.

Jeg nikker.

Jeg trækker op i mit ærme og ser blodige plamager under bandagerne,
men såret er allerede healet.

"Du kommer først i skole igen, når dine sår er "healet". Alle andre tror, at du går i en anden klasse et stykke tid. Jeg kommer selvfølgelig og underholder dig, så du ikke bliver for ensom" siger Livete. Han krammer mig og kysser min nakke. Vi hører en klingen, da døren låses op.

"Spil bange" hvisker Livete, og jeg springer over sengen over i hjørnet med en bange mine.

Livetes mor braser ind gennem døren.

"Hvordan gik det?" Spørger hun.

"Han er ikke overnaturlig" siger Livete
og trækker på skuldrene.

"Healede ikke det mindste" siger han.

Hun nikker. "Men han har så blåt hår" siger hun.

"Meget fjern engleslægt. Ikke noget, der er penge værd" trækker Livete på skuldrene.

Hun går over mod mig, og jeg kryber skrigende sammen i hjørnet. "Det er okay" siger hun og griber min arm. Jeg snapper ud efter hende, og hun slår mig tværs over ansigtet og river mit ærme op, så hun kan se den røde plamage.

"Ja, han er i hvert fald ikke stærk"
siger hun og skubber mig ned på gulvet.

Hun går over til Livete igen
og kaster en nøgle til ham.

"Hold øje med ham de næste par dage. Kameraerne vil være slukket" siger hun
og lukker døren.

"Så er vi alene" smiler Livete.

Jeg rejser mig med et smil.

"Og vi har mange dage alene" siger jeg.

Han nikker og griber om min hofte.

Han kysser mig og skubber mine albuer ned i sengen, inden han trækker mine bukser ned og fører sin penis ind i mig. Han griber om mine hofter. Jeg griber om den blodige dyne.

Han arbejder sig frem og tilbage,
mens vi begge stønner.

Han støder
hurtigere og hurtigere
og hårdere og hårdere.

Jeg stønner; "Ahh, Ahh, du gør mig våd."

Han smiker og kysser min ryg under skjorten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Han smiker og kysser min ryg under skjorten.

Han fører mine baller til siden
og ender dybere i mig.

Jeg stønner højere, da gnister spredes i mig.

Jeg hviler hovedet i lagnerne og stønner;
"jeg kommer, jeg kommer, jeg kommer!!"

Strømme spredes i min krop, og Livete når længere ind i mig, da sæd sprøjter ud af min penis. Han glider ud af mig og kører min sæd over hans penis, inden han glider den ind i mig igen.

Han løfter mig op og vender sig om.

Han glider ned i sengen med mig oven på sig.

Da vi ligger på og i hinanden,
glider han hårdt frem og tilbage.

Jeg stønner højt.

"Hårdere, hårdere" udbryder jeg,
da nydelse spredes i mig, og min krop sitrer.

Jeg følger hans bevægelser, og vi kommer på samme tid. Sæd glider ned over vores ben, og han kysser min mund, mens han støder et par bløde gange. Jeg lægger mig over ham, og han kysser min nakke. Vi lægger længe, inden han rejser sig og siger; "godnat. En ansat vil skifte lagnerne, inden du skal sove." Jeg nikker og sætter mig tilfreds opad muren, da han lukker døren bag sig.

Måske er Livete ikke så slem.

Måske er Livete ikke så slem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mange tak for 500 læsere!!

jeg er virkelig taknemmelig:))

🖤🖤🖤

~TMD~

♠️

Park HyunjinWhere stories live. Discover now