TW- voldtægt, spiseforstyrrelse🖤🖤🖤
Jeg lukker øjnene, mens tårer glider ned af
mine kinder. Jeg vender mig rundt og knuger
om dynen, inden jeg falder i en drømmeløs søvn.Jeg mærker varme om min krop og et pres mod min hofte. Jeg slår øjnene op, og en pige med langt mørkebrunt hår trækker en sæk over mit hoved. Jeg skriger og mærker mit åndedræt stige.
Hun holder mine hænder ned i sengen, og jeg kæmper for at komme fri. En anden pige med kolde hænder og lange skarpe negle holder mine fødder nede, og jeg vrider mig rundt i dynen og vifter med hovedet for at få sækken af mit hoved.
Jeg skriger højt, men ingen hører mig.
Hvorfor har de ogå slukket
de fucking videokameraer?En tredje pige klikker seler om mine håndled og ankler. Endelig slipper de mig, og den miderste tager sækken af mit hoved. Jeg snapper efter hende, men får kun lidt af hendes brune hår ind i min bund. "Ad, hvor er du klam" siger hun.
Hun holder en mobil foran mit hoved.
"Hvor vover I at filme mig, slip mig løs" skriger jeg.
Hun griner, mens hun tager fat
om kragen på min natskjorte."Jeg troede, at du er en luder" siger hun.
Jeg spytter mod hende.
En hvid klat lander på hendes øjenlåg.
Hun tørrer den af med et ærme
og træder snerende tilbage."Er det, fordi vi ikke betaler dig?" Spørger hun.
Jeg ryster på hovedet,
og hun tager en pung ud af lommen.Hun begynder at optælle sedler.
"Jeg vil ikke have penge" siger jeg.
"Hvad vil du så have, sex??" Spørger hun.
Jeg ryster på hovedet igen.
Hun drysser sedlerne ud over mig
og lægger sig tværs over mig.Jeg snapper efter hende igen, men uden held.
"Er det, fordi du kun kan lide drenge?" Spørger hun, mens hun trækker mine natbukser ned.
Jeg nikker ivrigt for at få hende til at stoppe.
Hun sætter sig sukkende op.
"En homoluder" siger hun sukkende.
"Skal vi ikke vise ham, at piger er de bedste at have sex med?" Spørger hun de andre. De nikker, og hun rækker den nærmeste pige sin mobil med et; "film det hele Sophie." Pigen nikker og tager mod mobilen, som snart er peget mod mig igen.
Den mørkhårede tager min penis op af mine underbukser, og min krop sitrer. Den rejser sig.
"Jeg troede ikke, at du kan lide piger" siger hun.
"Jeg tænder på tortur" snerrer jeg.
"Nå så du er en hård en" smirker hun og slikker huden under min navle. Hun stikker tungen ind i min navle, og jeg vrider mig rundt i dynen. "Stop det er ubehageligt" siger jeg, men hun lytter ikke efter. Varme bredes i min krop, og mine kinder bliver røde. "Stop" skriger jeg, men hun bliver ved. "Det kilder" griner jeg, mens jeg holder om dynens betræk. "På ham piger" siger hun, og tre piger er over mig. Sophie filmer det hele, mens hun smirker. Jeg lukker øjnene.
Den mørkhårede tager om min penis og glider op og ned. En tredje river min skjorte op, og den fjerde kysser mine ører. "Jeg sagde stop" skriger jeg og prøver at undslippe, men kæderne strammes om mine håndled.
"Hvis du prøver at slippe løs, strammes båndene ind til, at dit blodkredsløb bliver afskåret, og dine hænder blider følelsesløse" siger den mørkhårede, og jeg holder straks med at kæmpe imod. Hun løsner kæderne lidt, mens hun klapper mig på hovedet. Røde mærker optegner mine håndled. Hun kysser dem, og jeg griber ud efter hendes hår, men hun fjerner sig med en hurtig bevægelse og et grin. Hun kysser mine læber og river mine bukser op. Hun smider dem hen i et hjørne og vinker Sophie helt hen til mig.
Hun filmer mine private dele.
"Kan I ikke gøre det uden den"
siger jeg og kigger mod mobilen."Hvad er det sjove så?" Spørger den mørkhårede.
"Alle skal se det" siger hun.
"Lærere og elever, hele verden."
"Du bliver anholdt" snerrer jeg.
Hun ryster på hovedet.
"Jeg er væk til den tid"
siger hun og griber om min kind.Jeg er tilbage i den gamle sovesal.
Ku sidder overfor mig og klemmer om min kind.
Han rækker mig den hvide plastik pose.
Jeg åbner den op til et væld af kager.
Jeg spiser og spiser.
Han propper det hele ind i min mund,
og min krop gror.Jeg bliver større og større.
Jeg falder ned i sengen.
Jeg har ingen evne til at bevæge mig.
Jeg er en fed klump,
som Ku stikker sin penis ind i.Han rører alt på min krop.
Mine deller, mine arme, mine baller og mit indre.
Jeg stønner højt og kommer.
Sengen bliver hvid af sæd, og Ku griner højt.
Jeg lukker øjnene op,
og den mørkhårede griner højt foran mig
ESTÁS LEYENDO
Park Hyunjin
ParanormalPark Hyunjin har aldrig mødt hans forældre. Han har været på det selvsamme børnehjem så længe, som han kan huske. Da Hyunjins platoniske storebror Jo Sah Hyun fylder 18 år, flytter han fra børnehjemmet, og Hyunjins liv falder stille fra hinanden. Ha...