Nene hatun lisesine hoşgeldiniz! Uyarayım; burada normal kalamaz, delirirsiniz.
Ben kim miyim? Ben Yıldız Karaman. Lisanslı sporcuyum. Tanıştığımıza memnun oldum, bla bla bla...
Her neyse. 11. Sınıf öğrencisiyim. Bu okuldaki herkesle iyi anlaşmaya çalışırım. Bazı harika(!)lıklar dışında tabi...
Kurallara geçmeden önce, arkadaş grubumdan bahsetmeliyim:
Cansu, Elif, Milay ve ben, yani namı değer Yıldız Karaman!Ve hakkımda bilmeniz gereken bir şey daha; 11-E'deki Deniz adlı vatandaşa aşığım. Kendisi arkadaşım olup, bizim eski mahalledeki apartmandan komşumuzun çocuğu olan bir insandır.
Şimdi, size birkaç kural sayacağım. Bunlar size ters ise, bu demektir ki bu kitapta size ters. Kitap size tersse, kapı az ileride. Siz ne yapacağınızı biliyorsunuz zaten. Her neyse, başlıyorum;
Kural bir: Fazlasıyla küfür dolu bir ortamımız vardır, önce bunu bir söyleyeyim.
Kural iki: Popüler kızları, ve onların yalakalarını seviyorsanız, çıkış kapısı az ileride.
Kural üç: Her dakika soluğu disiplinde alabiliriz, hazırlıklı olun.
Kural dört: Sinir hastası da olabilirsiniz, uyarayım.
Kural beş, ki bu son ve en önemli kuraldır: Burada normal birini bulamazsınız, o yüzden aramayın. Buradaki herkes, kelimeninin tam anlamıyla; Delidir!
Eğer kurallar sizin için sorun çıkarmıyorsa, başlayabiliriz...
🏀
Hepinize merhaba! Nasılsınız, ne yapıyorsunuz, hayat nasıl gidiyor? Yeni karakterlerimiz, yepyeni bir evrenimiz ve göreceğimiz yeni hayatlar var artık.
Bu, başrolün ağzından dinlediğimiz yazdığım ilk tanıtım bölümü oldu. Değiştirmeyi düşündüm, ama sanırım böyle çok hoş oldu. Ayrı bir hava kattı gibi geldi bana. Sizce?
Bu kitap mizah kitabı olacak. Çünkü okulumdaki olaylardan esinlenerek bir şeyler yazmaya çalışacağım, ve okulumda normal hiçbir şey yaşanmıyor diyebilirim size kwkesksk
Ayrıca bu kitapta Yıldız ve Deniz isimli iki karakterin de aşkını okuyacağız. Adlarını birbirilerine uyumlu, ve karakterlerine oturan isimler olarak seçmek istiyordum ve Yıldız gerçekten Yıldız'ı, Deniz de gerçekten Deniz'i yansıtıyor gibime geliyor. Aslında Yıldız'ın arkadaş grubu gerçek arkadaş grubum, tabii bu tanıtım bölümünden sonra dağıldık felan. Aslında Yıldız mantıken ben oluyordum, AMA YILDIZ BANA ZERRE KADAR BENZEMİYOR.
Bu evrende tahmin edebileceğiniz üzere nene hatun adlı bir lisedeki öğrencilerin harika(!) ötesi hayatlarını okuyacağız.
Mucize_sever_lady, görüşlerini bekliyorum aşko. Umarım seversin <3
Sinem_kimtaehyung senin de görüşlerini bekliyorum. Umarım sende seversin <3
Ve daha sayamadığım onlarca insan. Umarım siz de seversiniz, görüşlerinizi bekliyorum <33
Niyeyse böyle Beyza Alkoç havalarına girmişim gibi mi oldu? Wkksksksks
Tamam, tamam, gerçek dünyaya döndüm, korkmayın.Buraya Yıldız ve Deniz'in modellerini bırakıyorum;
Yıldız: Haley Lu RichardsonDeniz: Leonardo DiCaprio (Gençliği)
Umarım doğru yazmışımdır. Ben karakterleri kafamda bu şekilde hayal ettim. Eğer isterseniz kafanızdaki karakterle de devam edebilirsiniz tabii ki <333
Nene hatun lisesine hoşgeldiniz! Burası yepyeni bir evrene, ve yepyeni hayatlara açılan bir kapı. Peki siz bu kapıdan geçmeye hazır mısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nene Hatun Lisesi
Humor! KÜFÜR İÇERİR ! Nene hatun lisesine hoşgeldiniz! Uyarayım; burada normal kalamaz, delirirsiniz. 🏀 "Gitti senin ki Ekin," Dedim gülerek. "Git kurtar sevgilini," "Oğlum noluyor burada?" Diye sordu Ekin bağırarak. "Mustafa'yı neden dövüyorsunuz?" "Mu...