Narodziny

24 0 0
                                    

22 czerwca 1885 r. nad ranem królewskiej parze przydarzył się cud,
urodziły się 2 przepiękne córki, jedną nazwali Aurora dlatego że miała piękne zielone oczy, a drugą nazwali Allison ponieważ jako jedyna z rodziny miała złociste oczy.

7 kwiecień 1890 r.

Dorastali razem jako małe księżniczki,  Aurore nie docenali tak dobrze jak Allison, Allison dobrze  oceniali dlatego że miała niezwykłe oczy,
wszyscy ją uwielbiali dostawała najwięcej prezentów i miłości, a Aurora też dostawała miłość tylko od swego ojca i od swojej siostry, Allison bardzo kochała Aurore bo to jej jedyna siostra z którą może spędzać czas, lubią strasznie bawić się lalkami zawsze Allison pożyczała dla Aurory lalki bo nie dostawała tak dużo zabawek, wiedząc że ojciec ją kochał to by jej kupywał wiele prezentów ale nigdy nie miał czasu przez to że był królem i miał strasznie dużo spraw na głowie, mała Aurora była bardzo mądra więc rozumiała swego ojca że nie ma czasu.

Godzina 19:34  w pokoju dziewczynek

Był wieczór dziewczynki siedziały w swoim pokoju bawiąc się w króla i królową, Allison zawsze pozwalała dla Aurory żeby ona była królową, Allison nigdy nie chciała być królową ponieważ widząc swoją matkę myślała że będzie jak ona, że nie pokocha swej drugiej córki. Przyszła ich matka żeby położyć ich do spania, gdy położyła je do łóżka powiedziała przed wyjściem tylko "dobranoc Allison" Aurora była jeszcze mała więc zaczęła płakać gdy Allison zasnęła, Aurora wiedziała że matka ją nie kocha i pewnie nigdy nie zostanie pokochana przez swą matke.

Królewska ZemstaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz