29 sierpnia 1895 r.
Dziś rano Król bardziej źle się poczuł wezwano doktora, powiedział że Król może nie przeżyć do jutra. Matka Aurory i Allison miała dziwną minę jakby z tego się cieszyła.Gdy król zasnął to Matka dziewczynek wlazła do komnaty i podała do jego herbaty dziwną rzecz, widziałam to Aurora bardzo się wystraszyła i powiedziała to dla swej ciotki, ciotka pomyślała że to coś z ich zabawą, Aurora nie dowierzała że jej rodzina myśli że to tylko do zabawy, Aurora jeszcze raz sprawdziła pokój swoich rodziców, widząc swą matkę siedząc i mówiąc do swego męża żeby się napił, gdy król się napił to wtedy Matka dziewczyn szła do wyjścia, Aurora szybko uciekła z miejsca zbrodni, pobiegła jeszcze do swej siostry żeby to jej powiedzieć myśląc że uwierzy, ale jednak nie uwierzyła myślała że to zwykły żart.
Król zmarł po 2 godzinach, widząc swą matkę jakby udawała że jej strasznie smutno że jej mąż umarł, wszyscy z rodzinny królewskiej mięli żałobę, tylko Aurora i Allison strasznie płakali, chociaż Aurora wiedziała że to wina jej matki to i tak nie mówiła tego jeszcze raz bo zostanie przez to ukarana, a jej matka ją strasznie nie lubiła więc nie chciała tego zrobić.
Można powiedzieć że minęło już z 2 lata od śmierci Króla,ale Aurora i tak nadal była załamana dlatego że jej ojciec gdy miał chociaż chwilę czasu to zawsze słuchał co mówiła, zawsze ją rozczulał i dawał wszystko co mógł. Oczywiście Królową została Matka Auroli i Allison, chciała rządzić krajem chociaż ich Ojciec był lepszym królem niż ona, jakby można powiedzieć bardzo dużo osób dowiedziało się o śmierci Króla przez głupiego śmiertelnego wirusa, chociaż to była prawda ale by chociaż żył jeszcze jeden dzień gdyby nie ich Matka co dała mu truciznę do herbaty. Nikt o tym nie wie oprócz Aurory, mówiąc szczerze z chęcią Aurora by chciała się kiedyś zemścić za to co zrobiła ich matka.
CZYTASZ
Królewska Zemsta
Ficção HistóricaByła sobie para królewska z dwójką dzieci, te dorastały ale ich matka kazała im się ożenić w wieku 18 lat, jedna nie wytrzymała więc podejmuje straszną decyzję w swoim życiu.