To już ten czas!

13 0 0
                                    

Aurora i Allison skończyli 18 lat (jakby co Aurory chłopak zerwał z nią), mieli dzisiaj wybierać kandydatów na męża, dziewczyny nie były zachwycone z tego, Allison wybrała kandydata na męża a Aurora się zdenerwowała i powiedziała dla swej matki że żadnego kandydata na męża nie będzie brała, więc ich matka walnęła Aurore w policzek i kazała jej iść do pokoju mówiąc jej "robisz wstyd naszej rodzinie!" Aurora miała już dosyć, więc postanowiła zrobić to samo jej co zrobiła dla Ojca Aurory i Allison.

Gdy rozpoczynał się ślub to Aurora czekała na moment gdy da swojej matce truciznę zasłużyła na to, ciągle spełniała życzenia dla Allison była nią zachwycona dlatego że się ona jej słuchała pewnie nigdy nie posłuchała co ona chce, ich matka słuchała tylko samą siebie. Gdy była już uczta to gdy nikt nie patrzał, Aurora wsypała truciznę do herbaty swej matki, gdy matka wypiła tuż te herbatę to Aurora czekała aż trucizna zacznie działać. Trucizna zaczęła działać wszyscy byli wystraszeni że królowie coś się dzieje, matka Auroli i Allison zmarła przy gościach na ślubie Allison. Aurora była szczęśliwa z tego powodu chociaż też żałuję bo zrobiła to samo co jej matka. Nową Królową została oczywiście Allison bo była odemnie starsza o godzinę, gdy została królową zaczęła się bardziej rządzić, zaczynała mnie wkurzać, od tego momentu zaczynałam z nią mniej gadać.

Królewska ZemstaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz