Number 1

3 0 0
                                    

İlk olarak arkadaşlar ana karakter Suzy ama Miss A'de çıkış yapmamış sadece oyuncu olarak çıkış yapmış olarak düşünüyoruz hikayemizde. Şimdiden iyi okumalar..
*******+*
Yorucu bir fotoğraf çekiminin ardından arabamdan inip apartmana girdim. Yarın sabah erkenden yeni dizimin senaryo okuması var hemen duş alıp uyumaktan başka şansım yok sanırım. Hızlı bir duşun ardından odama girip yatağımın yanında duran stajerlik günlerimden olan fotoğrafa baktım. Bu fotoğrafa her baktığımda o günleri ne kadar özlediğimi hatırlıyorum. Fotoğraftakilere iyi geceler dileyip yatağıma girdim.
*******+*
Şarjda çalan telefonumun sesine sinirlr uyandım. Arayan Menajer'im Pil Soo Oppa'ydı. Yarı uykulu sesimle telefonu açtım "Efendim oppa."
"Günaydın uykucu otuz dakikaya kapındayım. Hemen hazırlan senaryo okumasına gidicez." Telefondan görmeyeceğini bilsem bile Oppa'ya göz devirdim.
"Off kalktım."
Sabahları böyle uyanmaktan gerçekten nefret ediyorum. Telefonu kapatıp hemen yataktan kalktım. Hızlı bir duşa girip hemen giyinmeye başladım. Hafif ama güzel bir makyajda yaptım. Hazırlanıp menajerimin aşşağı in mesajını beklemeye başladım.
Gelen: Menajer Oppa
Suzy hemen www.whatisupinkorea/102929393.com makaleye bak..
Oppa'nın yolladığı linke hemen tıkladım. Kore'nin ünlü bir magazin sayfasının haber linkiydi. Son zamanlarda ünlülere atılan iftiralardan dolayı birazcık korkarak haberi okumaya başladım.

Number 8 | BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin