Number 2

2 0 0
                                    

BTS ASLINDA 8 KİŞİLİK BİR GRUP MU OLACAKTI? BAE SUZY VE BTS ARASINDAKİ İLİŞKİ NE?Daha önce Bangtan Boys aslında 8 üye olarak kararlaştırıldıklarını ancak son anda bilinmeyen bir neden ile 8

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BTS ASLINDA 8 KİŞİLİK BİR GRUP MU OLACAKTI? BAE SUZY VE BTS ARASINDAKİ İLİŞKİ NE?
Daha önce Bangtan Boys aslında 8 üye olarak kararlaştırıldıklarını ancak son anda bilinmeyen bir neden ile 8. üyenin gruptan ayrıldığını söylemişlerdi. Yıllardır bu üyenin kim olduğuyla ilgili farklı görüşler var. Son sızdırılan dosyalara göre Bts'in gizemli 8. üyesi sanılanın aksine bir kadınmış ve kendisi Korelilerin ilk aşkı olan Bae Suzy'nin ta kendisi. Ses ve dans konusunda yetenekli olan Suzy. Daha önce idol olarak stajerlik yaptığını ancak oyunculuğun ona daha uygun olduğunu söylemişti. Stajerlik döneminden çekildikleri fotoğraflar sızdırılan Bangtan Boys ve Bae Suzy'nin hala görüşüp görüşmediği ise merak konusu.

Yazıyı okumayı bitirdiğimde gözlerim şok ile açıldı. Üyelerle olan fotoğraflarımı görünce gözlerim doldu. O zamanlar elimizde hiçbir şey olmasada çok eğlenir ve her anın fotoğrafını çekmeye çalışırdık. Çıkış yapınca stajerlik günlerimizin fotoğraflarını bir koleksiyon yapıp paylaşmak hayalimizdi. Şimdi onlar grup olarak yapmış olsada benim için sanırım hala hayaldi.

Kapımın çalmasıyla Pil Soo Oppa'nın geldiğini anladım. Hala üzerimde olan şokla ayağa kalkıp kapıyı açtım. "Suzy iyi misin güzelim. İstersen senaryo okumayı ertelemelerini isteyelim." Oppa'ya sadece başımı hayır anlamında salladım. Bts hakkında ne kadar hassas olduğumu en çok o biliyordu. O yüzden bu kadar ince düşünemesini anlıyordum.

"Hayır Oppa gidelim. Sadece anlamıyorum yıllar sonra bu fotoğraflar nasıl sızdı. Asla anlam veremiyorum." Üyelerin tepkilerini çok merak ediyorum. Acaba sinirlenmişler miydi veya benim gibi fotoğraflara karşı hüzünlenmişler miydi?
"Hadi o zaman çıkalım. Geç kaldık bile senaryo okumaya." Kafamı salladım ve Pil Soo Oppa ile evden çıkıp arabaya adımladım. Garajdan çıktıktan sonra ön kapıda toplanan paparazzileri gördüm. Ne ara öğrenip buraya toplandılar ki.

Number 8 | BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin