Arabada ilerlerken telefonumdan fake instagramıma girdim. Üyeler bir tepki vermeliydi yani değil mi? İlk olarak J-Hope, Namjoon, Yoongi ve Jin'in hesaplarına baktım. Yeni gönderileri olsada bu konuya değinmemişlerdi. Sonra Junkook'un instagramın girdim.
J.m ve 3.987.862 diğeri kişi beğendi
Jungkook.97 We are seven.
-Bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı-Bu apaçık bana karşı olan bir gönderiydi. Onu anlıyorum. Gruptan ve debuttan vazgeçtiğimde en çok onun üzüleceğini biliyordum. Maknae line ile her zaman daha yakındım ve ne kadar değer ölçmek istemesemde en çok onları özlüyordum.
"Suzy artık hayal dünyandan çık geldik. Kapıda birçok kameraman var. İçeride de sizi çekmek için bir iki kişi olucak. Hiç bir soruya cevap verme direkt toplantı salonuna ilerleyelim." Menajerimin sesiyle kafamı camdan dışarı çevirdim. Bir çok kameraman avını bekleyen sırtlan gibi beni bekliyordu. Güneş gözlüğümü taktım ve menajerimin kapımı açmasıyla derin bir nefes alıp ayağımı dışarı uzattım.Kafamı çıkarmamla binlerce flash sesi ve ışığı yanmaya başladı. Muhabirler mikrofon uzatıp soru sormaya çalışıyorlardı. "Bts ile olan ilişkiniz hakkında bir şey söyleyecek misiniz?" "Jungkook'un son instagram gönderisi size karşı yapılmış deniyor bu konuda bir fikriniz var mı?" "Üyeler ile olan arkadaşlığınızı neden sakladınız?" Ardı arkası kesilmeyen sorular ile içeri yavaş yavaş ilerlemeye başladım. Hepsi gerçekten saçma ve sinir bozucu sorulardı. Cevaplamaya değmezlerdi bile.
Kendi içimden bu insanlar kaos olmadan rahat edemiyorlar mı diye sorgulamaya başlamıştım ki. Bu soruya sessiz kalmam imkansızdı. "Bts üyelerinin size zorbalık yaptığı için gruptan ayrıldığınız haberi doğru mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Number 8 | Bts
FanfictionDünyaca ünlü Koreli grup BTS aslında 8 üyeli mi çıkış yapacaktı? Son anda çıkışı ertelenen 8. üye kim? (8. Üye hikayesi değildir.)