Number 4

1 0 0
                                    

"Bts üyelerinin size zorbalık yaptığı için gruptan ayrıldığınız haberi doğru mu?" Hızlıca bu soruyu soran muhabire kafamı çevirdim. Gerçekten bu ne saçmalıktı. Kadına bakıp "Saçmalamayın lütfen. Bts üyeleri çok nazikler ve bana her zaman küçük kız kardeşleriymişim gibi davrandılar. Gruptan ayrılmam ile herhangi bir üyenin alakası yok." Diyip hızla içeri girdim.
Pil Soo Oppa bana kızgınlıkla baktı. "Hani hiç bir soruya cevap verilmeyecekti. Suzy neden işleri karışık bir duruma getiriyorsun."
"Oppa ama çocuklar hakkında böyle bişey nasıl derler. Sadece olay çıkarmak için kimseye iftira atamazlar." Gerçekten sinirlerim bozulmuştu. "Bir lavaboya gidip salona geçicem Oppa. Sen gir toplantı salonuna." Lavaboya girip elimi yüzümü yıkayıp salona doğru ilerledim.

İçeri girip geç kaldığım için özür dileyip eğildim. Rol arkadaşım olan Lee Jong Suk ile selamlaştık. Karşımızda olan kameramanlara poz verip yerlerimize oturduk. Uzun bir okuma bizi bekliyordu. Sorunları kenara bırakıp işime odaklanmam gerekiyordu.
*******+*
Jong Suk'ın "Bu günlük bu kadar yeter sanırım." cümlesiyle herkes sanki bunu bekler gibi "Sıkı çalıştınız" diyip selamlamaya başladılar. Herkese teşekkür edip arabaya binip eve doğru yol almaya başladım. Resmi instagramıma girip okumadan olan Jong Suk ile bir fotoğrafımı paylaştım.

 Resmi instagramıma girip okumadan olan Jong Suk ile bir fotoğrafımı paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jongsuk0206 ve 360.908 kişi beğendi
Skuukzky: @jongsuk0206 ile senaryo okuma ilk günü. Umarım güzel bir çekim dönemi olur. Desteğinizi bekliyoruz. Fighting ^^

@a: Bts oppalarımdan uzak dur primci orospu.
@b: Bu tipiyle idol olarak çıkış yapmayı nasıl hayal edebilir.
@c: Üyelerle çıkış yaptığını hayal etsenize. Bu bir şaka mı kim aynı gruba koymayı düşündü Bts oppalarım ile.
.
.
.
Gerçekten hemen mi nefret mesajları başlamıştı. Umarım bu dizi çekimimi ve sözleşmelerimi etkilemez. Medya netizen ve anti yorumlarından hızlı etkileniyor ve ben suçsuz olduğum bir şeyden dolayı iş kaybetmek istemem. Daha fazla yorum okuyup moralimi bozmamak için instagramdan çıktım. Kakaotalk'a girip bildirimlere baktım. En üstte bilinmeyen numaradan gelen mesaja girdim.

+82*******; Suzy?

Subaezy: Kimsiniz?

+82*******: Namjoon ben. Kim Namjoon.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Number 8 | BtsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin