Çok uzun tutmayacağım sadece okuyorsanız bolca yorum bırakmanızı istiyorum teşvik olmam için güzel yorumlar görmem gerek, anlaştıysak bölümü okumaya geçebilirsiniz
İyi okumalar 💕💕
---
"Hazır mısın?"
Jimin, geçen aylarda bir ekoseli eteğinin ön tarafından kesip altına giydiği kot şortuyla kombin yapmıştı. Aksesuar olarak şık bir kemerle kombinini tamamlamıştı.
Aynada kendini süzerken bu kombini 'iyi ki yapmışım' diye geçirdi. Üstündeki basit baskılı tişörtü de hırçın gözüksün diye makas darbesi atmıştı. Dolabından çıkardığı kürk panduflarını ayaklarına geçirdiğinde insanların düşündüklerinde uyumsuz olacağı görüntüyü tam tersine çevirmişti.
"Hazırım!" Heyecanlı bir şekilde kapıda bekleyen Hoseok'a doğru yürüdü ve ona ulaştığında direkt koluna girdi.
Hoseok,"Süslenmen bir an bitmeyecek sandım."diyerek şakayla karışık bir sitemle söylendiğinde Jimin gülerek minik eliyle yaptığı yumruğu onun omzuna geçirdi. "Benden birkaç dakika önce süslenmeyi bitiren kişiye de bakın siz!"
Birbirleriyle tatlı atışma içinde omega yurt binasından çıktılar. Oryantasyon için üniversitenin müzik odasına gitmeleri gerekiyordu.
Hoseok, üniversite değişimi yapan yabancı-yerli öğrencileri bir araya toplayarak kaynaştırmak adına yönetime oryantasyon talebi sunmuştu. Jimin'e ise olumlu cevap alana kadar söylememişti çünkü sürpriz olsun istemişti.
Jimin ve başka yabancı ülkeden gelen öğrenciler birbirlerini daha iyi anlar ve benimser diye düşünmüştü.
Müzik odasına girdiklerinde çember şekilinde olan minderlerde oturan birkaç kişiyle karşılaştılar. Selamlaştıktan sonra boş buldukları yere yerleştiler.
Bir süre sonra oda yeni yüzlerle dolup taştığında Hoseokla beraber iki bölüm başkanı ayağa kalktı.
"Üç temsilci olarak yatay geçiş yapan öğrencilerine bölümleri hakkında yardımcı olmak adına burada bulunuyoruz. Bize bir sorununuz olduğunda danışabilirsiniz, ben moda tasarım bölümün başkanı Jung Hoseok. Üçüncü sınıftayım bazılarınızla aynı derslerde görüşebiliriz."
Hoseoktan sonra diğer iki başkan da kısa bir konuşma yapmış ve oryantasyonun asıl amacıyla ilgili bilgiler vermişlerdi. Daha sonra Alfa olan spor bölümü temsilcisi Bogum, kaynaşmak adına hazırladığı sorulara, benzer cevap verenlerin grup oluşturmasını sağlamıştı.
Jimin, grup arkadaşlarıyla konuşurken odanın kapısı açılmış ve içeri giren kişilerle bütün bakışlar o tarafa dönmüştü.
Jungkook ortadayken sağ tarafında Taehyung ve Jin, sol tarafında ise Namjoon ve Yoongi duruyordu. Beşininde ortama yaydığı aura birbirinden farklıydı. Tek ortak noktaları benzer tarz kıyafetler giymeleri olabilirdi.
Hoseok gülümseyerek arkadaşlarının yanlarına gitti, şaşkınca ve hayranlıkla onlara bakan yeni öğrencilere dönük bir açıklama yaptı. "Üniversitemizin en iyi ve tek rock grubu Bulletproof (kurşun geçirmez) karşınızda! Bu gruba dahil sayılırım o yüzden onları buraya çağırdım."
Yoongi, Hoseok'a kınar bir bakış atarak söyledi."Sayılırım ne demek! Kendini dışlamayı keser misin?"
"Haklı, sen olmasan bu grup tamamlanmazdı." Jin yakınındaki Hoseok'un yanağından makas alırken onun şaşkınlığına gülümsedi.
Taehyung sahne kısmına geçmeden önce yanından geçtiği omegalara, alfalara ve betalara çapkınca göz kırparak eğlenen edayla konuştu. "Buradakiler hayatının en çoşkulu konserine nail olacağı, en çok da beni yakından görebildikleri için şanslılar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rock and Love
FantasyYonsei üniversitesinin gözde rock grup lideri dominant alfa Jeon Jungkook ile İskoçyadan yatay geçiş yaparak Yonsei üniversitesine gelen Park Andre Jimin'in hikayesi. "Seninle rock yapmak istiyorum." - Kitap kapağı @sutlukahvehayat tarafından yapılm...