♫
Tanrısal bakış açısı;
Yeşilli bırakmamıştı sarılıyı. Tanımasada güvenmişti ona. Neydi bu güzel duygu?
Güvende hissediyordu. Sevildiğini hissediyordu yeşilli..
Dışarı çıkmak için ayağa kalktılar. Ve yavaş adımlarla kafeye gittiler.
Izuku'nun anlatımıyla;
İkimizde farklı ortamlarda büyümüştük.O parası bol olan bir aileden gelmiş.
Ben ise Babamı hiç tanımamış ve annemin yardımına muhtaç olmayarak büyümüştüm
Buna rağmen birbirimize uyum sağlayabiliyorduk.
"Ş-şey Bakugou. Acaba seninle bir yerde falan karşılaşmış olabilir miyiz? Yani beni nereden ve nasıl tanıdığın hakkında hiç bir fikrim yok-"
Derin bir nefes aldı ve konuşmak için ağzını açtığında dikkatimi ona verdim.
"Küçükken.. Parkta bir kaç çocukla takılıyordum. Seni görmüştüm. Belki hatırlıyorsundur.. Ağlıyordun. Yanına geldiğimde sana sarılmıştım ve bütün kıyafetim senin göz yaşlarınla dolmuştu. Neden ağlıyorsun dediğimde aile sorunlarından bahsetmiştin bana. Bende sana demiştim ki büyüyünce seninle yaşamak istiyorum.. Senin için bir oda bile planlamıştım."
Tekrar derin bir nefes aldı ve konuşmasına devam etti.
"Sana bunu dedikten 1 hafta sonra taşındık. Anneannemin bana öğrettiği bu defter büyüsünü kullanarak sana ulaşmak istemiştim. Ama sana hiç ulaşamadım."
Gözlerim dolmuştu. Onun beni bunca zaman unutmaması.. Beni önemsemesi..
"Seni çok özledim." Yanağına bir buse kondurdum.
"Bende.."
Gülümsedi.Tanrısal bakış açısı;
Yeşilli'nin gözleri dolmuştu. Zümrüt renginde gözleri pasparlaktı. Sarılı etkileniyordu onun böyle bakmasından. Çok seviyordu sarılı yeşilliyi.Sırılsıklam aşıktı ona.
Yeşillinin utangaç hallerini çok seviyordu sarılı. Sarılı tekrar sımsıkı sardı yeşilliyi.Ve bir daha bırakmayacak gibi sarıldı ona.
Yeşilli kızarmıştı. Sarılı onu bıraktığında kafasını çevirdi ve onu görmemesi için yüzünü kapadı.
"Çok utangaçsın Izuku."
dedi sarılı. Yeşilli gülmeye başladı.Çok tatlı gülüyordu yeşilli. Ona daha çok aşık olmasına neden oluyordu onun gülüşü. Öpmek koklamak istiyordu.
Ama yapamıyordu içindeki fırtına hâlâ bitmemişti.
Ya beni sevmiyorsa diye düşünen fırtına.
O durmayan fırtına.
Hâlâ devam ediyordu içinde..-Teşekkürler <3-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sᴛᴀʏ ᴡʜɪᴛ ᴍᴇ -bkdk-
Roman d'amourᴠᴇ ᴀşᴋ. ʜᴇʀᴋᴇsɪ ᴏɴᴀ ʙᴇɴᴢᴇᴛɪᴘ, ᴋɪᴍsᴇʏɪ ᴏɴᴜɴ ʏᴇʀɪɴᴇ ᴋᴏʏᴀᴍᴀᴍᴀᴋᴛıʀ. Keyifli okumalar. Özgünlüksüz AU ~Duru