Tam çıkışa doğru ilerlerken bir kolun beni tutup toplantı odasıda çekmesi bir oldu.
Tam Çığlık atacaktım ki biri beni kapı ile arasına almıştı o kişiye baktım yine mi gördüğüm yüzle mert'le gözlerimi devirdim "ödüm koptu aptal" diye tısladim ve beni süzerek konuştu "ne o yoksa karayı mi bekliyordun" siktir bu nerden biliyordu "ne sacmalıyorsun sen" diye tıslarken hafifçe gülüp "o parti gecesinde tuvalette olanları bilmediğimi mi sanıyorsun inan bana sesiniz dışarı kadar gidiyordur" saçmalıktı. Bu ispiyoncu pislik her an öte bilirdi.
"Tamam ne istiyorsun" dedim yüzüne garip bir gülümseme yerleştirerek "o gece o adama yaptığından bir tur ala bilirim sanki" NEE!! Ne saçmalıyordu bu adam bu asla olmayacaktı olamazdı yani en azından olmamalıydı.
"saçmalıyorsun bu asla olmaz" derken kaslarını havalandırdı "ne o korkuyor musun yoksa biraz benimkinde o minik ağzına ala bilirsin? Hı ne dersin?" Derken odanın kapısı açıldı gelen oydu kurtarıcı meleğim. Karay "ne işiniz var burada. Burası ortak bir alan ne halt ediyorsanız evinizde yapı-.." diyecekken karanlıkta olan yüzümüz aydınlığa çıkınca hem şaşkın hemde sinirli bakışını gördüm.
Mert'in tutuşan gotunu gördüğüme yemin ede bilirdim. "Buyrun patron" diyerek benden uzaklaştı karay' ın "işinin başına dön Mert" demesiyle odadan fırlayarak çıkan bir mert görünce sırıttım. Tam bende çıkmak için adım atıyordum ki kapıyı kapatıp çıkmamı engelledi
"Sen orda kal bakalım küçük hanım" siktir hatırlıyordu. "E-efendim Karay abi" kekelemistim çünkü şuan altıma sıçmamak için kendimi zor tutuyorum
"O gece" dedi afalladim " hangi gece, ne gecesi Karay abi" diyerek yutkundum "hatırlıyorum, hatırlıyorsun unutmuş gibi yapma cadı" ne gerçekten mi? cadı mı? kaç yaşında sanıyordu beni? 10 mu?"Hangi gece" diyerek toparlamaya çalışsam da hatırlıyordu işte "tamam direkt konuya giricem. O gece parti tuvaletinde bana sakso çeken minik kız sen miydin?."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ne istiyorsun kızım |~Daddy issues +18
Romanzi rosa / ChickLit"benim küçük bebeğim ne istiyormuş bakalım" dedi inlememek için kendimi kasarken "seni istiyorum babacığım lütfen" en sonunda konuşa bilmiştim canımı yakarken aynı zamanda hazdan deliye dönecektim