0.3

18.3K 136 8
                                    

"Direkt konuya giricem o parti gecesi tuvalette bana sakso çeken minik kız sen miydin?"

Hassiktir yaa ne diyecektim evet mi hayır mı hayır desem yalan söylediğimi anlardı çünkü bir yalan söyleyince iki utanınca kızarıyordum ve şuan utanmıştım

"hala cevap bekliyorum küçük kız" küçük kız mi? Anan küçük yarra- ohom tabi karşımda inlerken böyle demiyordu ama neyse

"Evet" nerden geliyordu bu cesaret bende bilmiyordum ama evet demiştim "babama söyleyecek misin?" Diye bı soru yönelttim tek istediğim 'hayır' demesiydi "hayır söylemeyeceğim aksine bu zevki bana tattırdığın için teşekkürler çocuk gerçi bir çok kez yaşadım ama en iyilerinden biriydi" şaşırmadım. Yani koş koca bekar Karay Közoğlu'ydu yapacaktı normaldi...

"Güzel artık çıka bilir miyim?" Diyerek çıkmaya yeltendim çünkü gerçekten yüzüm kızarmaktan ateş saçaçaktı hissediyordum..

Kolumu tuttu ve konuştu "evet ama önce konuşmalıyız" sabır sabır ne istiyordu bu adam bi daha mi..

"Ne istiyorsun bı gecelikti bitti ve gitti işte ayrıca sarhoştun" yarabbiiiiim inşallah bı daha isterdi çünkü ben istiyordummm. Ve sanırım git gide arsızlaşıyor'dum  "demek bir gecelikti öyle mi?" EVET doğal olarakk EVET. "Evet" diye kısa bı cevap verdim ki onun kısa kesmeye niyeti yoktu "ne üzücü ben bir daha istiyordum" vurdu ve GOOOLLL hoop ağır olalım önce.

"Ne saçmalıyorsun" dedim istemedigimi belli ederek(!) "Devam etmek istemiyor musun yoksa?" Tabiki istiyorum "hayır dediğim gibi tek gece"

"Eğer devam etmezsen babana olan biteni anlatırım" çocuk muydu bu 'seni anneme söylicem' gibi bı tehditti resmen
"Yapamazsın" dedim fakat yapardı cebinden telefoununu çıkarıp bı kaç tuşa bastı "alo merhaba Necat abi aşşağıdaki toplantı salonuna gelir misin bir şey konuşmamız lazım da" NE SUAN BABAMLA KONUSUYORDU. Hemen telefonu elinden çekip kapattım"yapar mıymışım" yaparmış "naptın sen ne diyeceksin şimdi" sakince konuşuyordum fakat değildim.

"Anlatacağım" ne diyecekti " ne diyeceksin 'senin minik kızın parti gecesi tuvalette bana sakso çekti' mi?"
"Evet" delirmişti.

"Tamam devam edeceğim ama bir şey anlatmayacaksin. Kimseye" sırıttı istediğini almıştı"güzel. Şimdi odadan çık birazdan gelir" götü kurtarmıştır
Şimdi ise işin zevkli kısmındaydı

"Peki" diyip arkamı dönecekken ona dugru yaklaştım ve dudağına minik bir öpücük bıraktım ve çıktım. Acaba ne konuşacaklardı? ne bahane bulacaktı?

Umarım bok yoluna sürüklemezdi gerçi bahane çok işle ilgili bir şey uydururdu.
_________________________________________

Ayy ayy ayy 2 günde baya okunmuş

Bu bölüm biraz saçma oldu gibi ama aklıma gelen taslak buydu eğer ilgi cekmezse söyleyin düzelteyim

Guzelsede buraya yorum birakinnnnn

Seviliyirsunuzzz bayy

Ne istiyorsun kızım |~Daddy issues +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin