hastanedeydim hiç bişi iyi değildi doktorun yaptığı 1 saat muğane beni deli etti 1 saat boyunca ayakta bekledim o sırada gelen hastalara baktım çoğu çoçuk bölümündeydi tabi (çoçuk nöstorleji tabe doğru yazdıysam) geçdiğim her yere baktığımda içimden onları eleştiriyordum ve en sonunda birini fark ettim bir adamdı yanında mavi kapalı bir kadın var açık ten rengi fazla genç olmasa bile güzeldi ama o adamı hak etmediği belliydi yanındaki çoçuk 6-8 yaş gösteriyor gibiydi ona baktım babası ona sürekli yaptığı her harekete kızıyordu ve kendi çoçuğana "bu çoçuk mal" demesi artık o adamın onun babası olduğunu düşünmemeye başladım gördüğüm herkesten daha çok o adama kin tuttum bu yaşta bize örnek olaçak adam kendi çoçuğana "mal" demesi beni sinir etmişti o adama bakmayı kestim yeni gelen bebekli hastalar vardı onlara baktım yakın zamanda yengem doğurduğu için bebeklere küçükte olsa ilgim artmıştı bunun için sebebim yoktu ama tatlı olduklarını söyleyebilirim tabi ağlamadıkları zaman hastaneye gittiğim zamanlara kin tutuyorum bu zaman kafamı dersler yerine manga ve animeye verdim çoğuda yuri olmasıydı gine dalmış onlar hakkında bir şeyler düşünürken sıram geldi (annemde yanımda..) onla içeriye girdik kadının yüzünü görmemek için onun göremiçeği bir tarafa oturdum aşırı sıkıcı olduğu belliydi fakat yapabilçeğim bişi yoktu muane olduktan sonra hastaneden çıktık eve doğru yol aldım ama tektim annem yengeme gitmişti bebek için yolda giderken aşk ne demek diye düşündüm..
eve vardığımda toplu olmayan yatağımı kolay bir şekilde toplamaya başladım umursamadan yarısı açık bir şekilde bıraktım ve solana geçip pc'yi açıp discorda girdim umursamama oranım yoktu bugün hastaneye gittimmiştim ve öbür arkadaşımda hastaneye gitmişti çoğu kişinin hasta olduğunu söyledi bugün hava soğuktu götüm donduğunu söyleyebilirim neyse ondan sonra onla birlikte doors oynadık benim bir günüm böyleydi sıkıcı olabilir fakat içiçmde biriktirdiğim önsözlü eleştireler kadar uzun olmasada yazabildim
sanırım öbür bölümü aşk hakkında yaziçam sayonara