1 jaar later

75 4 0
                                    

Sara,

Het is nu 1jaar later we hebben het intussen ook al aan het dorp vertelt dat ik een draak heb en er zijn intussen nog veel meer rare dingen gebeurt. Ze hebben nu al in 1jaar 3 draken gevonden ook precies in het zelfde huis, alsof iemand telkens die draken hier komt brengen. Maar het gekke is dat het huis bewaakt wordt en dus niemand zomaar binnen kan komen, de commissaris heeft het huis wel 5 keer zorgvuldig doorzocht maar geen enkel spoor van een mens.

Commissaris,

We onderzoeken het hele huis nu al voor de 6e keer, maar geen enkel spoor van leven in dit rare huis. We zijn nu met 15 man door het huis aan het rondsnuffelen maar nog steeds niks. Weet je wat mannen we kunnen het huis beter leeg halen want niemand woont hier in dit huis, dus is het nog al onnodig dat al deze meubels hier staan. Zeg ik tegen al mijn mannen die hier lopen. Misschien vinden we dan nog wat. Nou ja vandaag nog even langs Sara gaan en eerst nog even langs de winkel want die Falkor eet nu sinds kort ook hele kippen (wel dood) maar goed want wil je anders verwachten van bijna anderhalve meter hoge draak.

Sara,

De commissaris komt over ongeveer een uur dus ik begin maar vast met opruimen omdat het huis nog één en al rotzooi is aangezien is gisteren mijn verjaardag had gevierd. Ja ik ben eigenlijk 17 geworden, Lars was vannacht bij mij blijven slapen, was heel gezellig. Wat is het eigenlijk een slaapkop denk ik bij mezelf. Mijn ouders waren bij vrienden gebleven, gelukkig maar dan hoeven ze de rommel niet te zien.

Lars,

Ik wordt wakker en zie dat Sara niet meer naast me ligt en er ligt een dienblad met ontbijt op het nachtkastje. Ik lach bij mezelf, kleed me aan en loop naar beneden en tref Sara opruimend en al in de woonkamer. Ze merkt me niet op, dus zet ik het dienblad op de tafel en ga zitten en eet rustig mijn ontbijt op wat ze voor mij had gemaakt.  Ze is echt zo druk bezig dat ze me gewoon niet op merkt en ook niet hoort. Als ik klaar ben met eten ruim ik alles op en loop stil naar haar toe en sla mijn armen om haar middel en daar schrikt ze van want ze gilt, draait zich om en ze zegt 'ik dacht dat jij de commissaris was want hij komt zo namelijk'

'O Sorry' en druk mijn lippen op de hare en til haar op dat ze haar benen om mijn middel moest slaan en liep met haar naar de bank en liet haar achterover vallen. Ik wou verder gaan maar er werd op de deur geklopt.  We stonden op en Sara zei  daar heb je de commissaris.

Sara,

Al kussend op de bank wordt je dan verstoord door de commissaris ik dacht bij mezelf waarom nu, waarom komt hij altijd om de pret te bederven.  Ik loop naar de deur maar daar staat niet de commissaris maar mijn vriendin Layla zo te zien is ze helemaal blij en springt letterlijk een gat in de lucht en bespringt me en schreeuwt in mijn oor van 'ik heb verkering met Nick!!!'

Draken tunnel Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu