30.8.1926 4:00

39 4 2
                                    

30.8 1926
Lisa
Uslyšela jsem obrovskou ránu a hlavou mi prolétla hrozná bolest.

Podívala jsem se na budík a zjistila, že jsou teprve 4 hodiny ráno.

Snažila jsem se usnout, ale hlava mě bolela tak, že se to nedalo snést.

Potichu jsem vylezla z postele a vyplížila se z ložnice (jelikož normálně spím se Stevem v pokoji dnes jsem mohla spát u mamky, protože u nás přespánval Bucky.

Prošla jsem kolem pokoje kde spal Steve a Bucky. Měla jsem nutkání pootevrit dveře a podívat se dovnitř.

Něco mě, ale donutilo abych to nedělala a jsem za to ráda. Chvíli nato se z pokoje ozvaly hlasy. Nejdřív něco říkal Bucky a pak Steve, ale to co si říkali jsem jim nerozuměla.

Zamířila jsem do koupelny a hlavou mi opět projela hrozná bolest.

Vzala jsem si ručník a ten namočila do ledové vody a přiložil si ho na hlavu.

Asi po minutě jsem si obklad sundala a sáhla si na místo kde mě to šeredně bolelo. Něco mě zašimralo a hlava mě přestala bolet. Bylo mi to divné, zničeho nic obrovská bolest hlavy byla jako lusknutím prstů pryč.

Vyšla jsem z koupelny a zamířila zpět do ložnice. Na chodbě jsem viděla Buckyho a Steva jak něco řeší.

Došla jsem k nim a viděla jak se Steve drží za hlavu. „Steve musíš jít za mamkou, vždyť to byla obrovská rána, můžeš mít otresk mozku!! " říkal mu Bucky. Steve se hned začal bránit „Jojo, ale já ti říkám, že už to nebolí ani trošičku."

„Počkat Steve ta rána co mě probudila bylo to, jak jsi spadl z postele??? "vložila jsem se do jejich rozhovoru.

„Ne, Teda jo Ano rána byla ode mě...“ řekl a přerušil ho Bucky „No a pak začal hrozně vyvádět, že ho bolí hlava..." „ale už mě nebolí " řekl naštvaně Steve.

Něco mě napadlo rychle jsem došla až ke Stevovy a tukla ho do hlavy. „co to děláš? " zeptal se mě a díval se na mě jako jestli jsem vpoho.

„Jop Bucky nemusíš mít strach Steva to fakt nebolí, protože kdyby jo, myslím, že by se teď choval asi trochu jinak"

„To asi jo" řekl Bucky a usmál se na mě. Usmála jsem se a cítila jsem jak se mi řine krev do tváří a hned jsem věděla, že se červenám. Rychle jsem se otočila a vydala se zpět do ložnice.

„Dobrou noc " řekla jsem a snažila se zakrýt své červenání. „dobrou noc" slyšela jsem za sebou

To už jsem, ale potichu otevírala dveře od ložnice. Lehla jsem si do postele, ale nemohla jsem usnout, před sebou jsem stále viděla Buckyho jak se směje.

Bucky
„To asi jo" řekl jsem a usmál se na Lisu. Lisa se taky usmála a začala se červenat. Pak se otočila odběhla a mezitím na nás zavolala „dobrou noc"
„dobrou noc" zavolal jsem za ní to už, ale otevírala dveře od ložnice.

„Steve nevíš proč se Lisa vždy zčervená když se na ni usměju? " Steve se na mě nechápavě podíval a řekl „ona se červená?"

Je vidět, že si ničeho nevšiml. „Pojď jdeme spát" řekl jsem. Lehl jsem si a chtěl spát, ale pořád mi vrtalo hlavou proč se Lisa vždy červená.

Stevovo dvojče? (Bucky FF) Kde žijí příběhy. Začni objevovat