1.Fejezet

116 0 1
                                    

-Hawk állj meg!
Futott utánna Miguel.
-Mi van?
-Hallod egy új lány jön az osztályba.
-Naa!
Bementek a terembe és leültek. Hawk a leghátsó pádba ült, a barátja meg elötte. Hamarosan becsöngettek. Az ofő és az új diák. Hosszú barna haja volt egy apróra font tinccsel. Sólyom egy kissé elvörösödött, legalább is úgy érezte. Mig hátra nézett rá és csak halkan nevetett.
-Mi olyan vicces barátocskám?
-Semmi semmi, elnézést tanárnő.
-Ezt nem veszem be ki vele min röhögtél?
-öh.
Aggódó tekintettel fordult többi barátja felé de senkitől sem kapott segítséget. Hátul a fiú felkészült a megaláztatás rá.
-Hát csak hülye pofát vágott Iláj.
-Aha na jó majd később vissza térünk erre. Most köszöntsétek az új osztálytársatokat.
-Sziasztok Jessy Williams vagyok és 16  éves. Californiából jöttem.
-Remek ott egy szabad hely a barna hajú fiú mellett az utolsó elötti pad sorban. Lecuccolt mellé és leült. Hawk egész órán nem figyelt csak a lányt bámulta meg a tollával játszott.
-ILÁJ MAGA AZT HISZI HOGY AZ ÉN ÓRÁMON NEM KELL DOLGOZNI? Hát jó tudod mit csoport munka. Ti ott hárman........... Szóval a feladat az az hogy le írjátok közösen, mi az amit a legjobban kedveltek az iskolában, a sportban.
-Na bárki bármi ötlet?
-Öh t... Nem semmi.
-Na na Hawk nyugi, tedd le a lompost egy kicsit.
Erre a lány csak nézett együtt, Miguel röhögött és közben majdnem meg fulladt, ő meg halálos pillantást vetett rá.
-Na jó mi lenne ha azt írnánk hogy a barátok azt cső.
-Hahaha jó.... Jó haha!
-Anyud, bocsi jó lesz. A sporthoz meg írhatnánk azt h az adrenalin.
-Okés király.
Amikor ki csengettek Jess húzott el a leghamarabb. Hawk meg utána rohant.
-Hé várj nem jösz el ma este lesz egy buli?
-Hát jó!
-Remek, telefon számod elkérhetem?
-ja ja, +36 70 891 345.
-Akkor majd tali.

Hawk x Jessy(xy) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu