Sunshine_Lix - Çok özlemişim bizi.
DramaQueen - Sonunda. Felix gelip bana koala gibi yapışmak zorunda kalmayacak.
3çocuk1başbelası - Sarılma haklarınız bitmiştir efendim. Başka bir sarılma hakkı için yalakalık yapmanız bekleniyor.
Sunshine_Lix - Abi yaa...
DramaQueen - jeidjjdjdjdjdjxjdjdskjejjddj.
Minie_Jeong - İkiniz adına çok mutlu oldum.
Hanji_sung - Özlem gideriyorum. Beni rahat bırakın.
Seung_mongmong - Barışmanıza sevindim.
Hanji_sung - Saol köpecik.
Minie_Jeong - Hyung ülkeyi terk etsen iyi olur. Elinde terlikle geliyor.
Sunshine_Lix - Ama ben yine ağlıyacağım yaa.
Hanji_sung - Gel sarılayım.
Sunshine_Lix - Abim beni öldürecek ama kabul geliyorum.
*****************************
Jisung ve Felix barıştıktan sonra neredeyse her gün konuşuyorlardı. Birbirlerine anlatıcak çok şeyleri vardı. Ancak Felix artık Hyunjin ile konuşmuyor ve bu durum da Hyunjin'i üzüyordu.
"Merhaba Jeongin."
"Hyunjin ne işin var burada?"
"Felix, Jisung ile gezince ortada kaldım."
"Bir haftaya eskisi gibi olurlar. Şuan ikisinin birbirine anlatıcak çok şeyi olduğuna eminim."
"Felix barıştıkları gibi beni aradı. Nasıl heyecanla anlatıyordu bir görsen."
"Jisung hyung öyle değildi ama onda da bir mutluluk vardı...Seungmin hasta. Telefonda görüntülü aramayı kapatıyor Jisung hyung bir daha arıyor. İyiki evleri şehrin diğer taraflarında."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkili
FanfictionHyunjin ve Felix iki yakın arkadaşlardır. Bir gün onların postlarından birini gören Jeongin, Hyunjin'e ilk görüşte aşık olur.