LeeKnow - Stiffen that upper lip up, little bird, I told ya Brother's here to hold ya through the night. Sunshine_Lix
Sunshine_Lix - Big hug!
LeeKnowunkedisi - Birileri fena göt oldu.
Silentcry - Babam acımadı.
SoonDoonDori - Yok artık!
User0801 - Abi cidden biz başka bir şey sanarken gelen şeye bakar mısın?
Lino - Abi yok böyle itiraf ya. İtirafın da iyisini yapmazsın.
LeeKnow_magazin - Lee Minho uzun zamandan sonra hayranlar tarafından görülen kişinin kim olduğunu açıkladı. Kardeşi Lee Felix'i bu sabahki postunda resmi bir şekilde açıkladığı belirtirdi. Şirket bunun için bir röportaj ayarladıklarını söyledi.
LeeKnow_magazin - Ve bir şey daha söylemek istiyorum. Şuan Minho'ya neden daha önce açıklamadı diye kızgın olabilirsiniz ama bu sektör çok pis. İftira atanlar, sözlü zorbalık yapanlar, ölüm tehditleri ve daha niceleri. Ben Minho'nun açıklamamasını buna bağlıyorum. Şimdi niye açıkladı derseniz. Zaten hayranların çoğu onları gördü ve o da açıkladı hepsi bu. Lütfen Minho'ya bu konuda anlayış gösterin.
Lino - Ben hala şoktayım.
LeeKnow_magazin - Bunu yazarken bende şok geçirdim. Yazmak iki saatimi aldı.
LeeKnowEverything - Bence yapılan iftiraları gördü ve bunlardan sıkıldığı için açıkladı. Kocası diye etrafta gezinenler vardı.
42ye_bayılıyorum - Düşün kocası dedikleri kişi aslında öz kardeşi.
Lunatic_42 - Ben bu habere inanmıyorum. Bence kocası diye açıklamak istemedi sonradan da bir bahane bulmak için kardeşim dedi.
Lino - He canım kesin öyledir
Lunatic_42 - Bu kadar yakın olmasalardı o zaman. Ele ele tutuşurken ben mi dedim tutuşun diye.
Lino - Ya kardeşi lan kardeşi. Belki de hayatı boyunca en sevdiği kişi. Sen gelip buraya saçma yorumlar yazacağına git işlerinle uğraş. Hadi kardeşim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkili
FanfictionHyunjin ve Felix iki yakın arkadaşlardır. Bir gün onların postlarından birini gören Jeongin, Hyunjin'e ilk görüşte aşık olur.