LeeKnow - Selam selam. Bugünkü BbokAri yayını nasıldı?
Lino - Felix'in pankekleri yaktığı kısım nsjsjjssjdjskskks
LeeKnowEverything - Birde Minho arkadan On track açmıştı.
SoonDoonDori - Bir aptal bile bilir. djdjjddjjddjjdjdjddk
Minchan - Her saniyesi efsaneydi.
42ye_bayılıyorum - Felix'in Minho'yu ıslattığı kısım.
********
Felix...
Çok fazla şey atlatmıştık. Geçen yılların ardından çok şey akıp gitmişti. Ben liseden mezun olmuştum. Şimdi de üniversite sınavına çalışıyordum deli gibi. Abim ile her hafta olan bir yayınımızda vardı. Çocuklar iyiydi. Jisung ile abim sevgililerdi. Doğum günümün akşamında onları sevişirken yakalamıştım. Hala unutamıyorum. Changbin ile mutlu bir ilişkimiz vardı. Tabi ikimizde üniversite sınavı yüzünden birbirimize zaman ayıramıyorduk. Bir şekilde zaman yaratmaya başlamıştık. Hatta bir ara bu yüzden de kavga etmiştik. Abime zaman ayırıp ona neden ayıramadığımı sormuştu. Haklıydı bende bundan sonra haftamın birini ona ayırmıştım.
Hyunjin'e gelince, Jeongin'in itirafından bir ay sonra okuldan ayrılmıştı. Nerede olduğunu sadece ben biliyordum. Öte yandan yaşadığı hayattan memnun olmadığı da biliyordum. Junseo ile evleneceğini o da beklemiyordu. Şirketleri birleştirmek için Junseo ile evlendirmişlerdi onu. Bana göre hala Jeongin'e deliler gibi aşıktı. Jeongin ise hırsla derslerine çalışıyordu. Hyunjin'e olan siniri yüzünden böyle yaptığının hepimiz farkındaydık ancak hepimiz bu konuyu açmıyorduk.
Şuansa ben salonda oturuyordum. Abim çekimler için gitmişti. Evde yanlızdım tabi kapı çalınana kadar. Uykulu bir şekilde kapıya gidip açtım. Kapıda gördüğüm Hyunjin'i umursamadan yüzümü yıkadım.
Bir dakika! Hyunjin?!
"Hyunjin?!"
"Selam çilli!"
Hızla koşarak Hyunjin'e sarıldım.
"Çok özledim. Seni çok özledim."
"Benden izinsiz birine sarılmak yok demedim mi?!"
"Abi? Kandırdın mı beni?"
"Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim."
"Seni de çok seviyorum!"
Bu seferde abime sarıldıktan sonra ben sakinleşince salona geçtik.
"Ne yani bundan sonra burada mı kalıcaksın?"
"Junseo'dan kurtulmak zor oldu ama."
"Boşandın mı?!"
"Hmm. Ee siz neler yapıyorsunuz?"
"İyi işte. Jisung ile abim sevgili oldu. Changbin ile bana gelirsek ufak bir sürtüşme yaşadık ama sonradan düzelttik. Diğerleri de iyi işte."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkili
FanfictionHyunjin ve Felix iki yakın arkadaşlardır. Bir gün onların postlarından birini gören Jeongin, Hyunjin'e ilk görüşte aşık olur.