GİRİŞ

641 20 3
                                    

Yaşlı adam sıkıntıyla alnını ovdu "Tamam. Sessizce halledin" diyerek telefonu kapattı. Böyle haberlere alışkındı. Bu kaçıncıydı bilmiyordu. Saymayı çok önce bırakmıştı. Ama sevgili oğlu bir türlü serseriliği bırakmıyordu.

Sandalyesinde geriye yaslanarak oğlunu düşünmeye başladı Cihangir Sancaktar. Hiçbir kural tanımayan, başı boş, serseri oğlu.. Tüm insanlığı dize getirebilecek güce sahip olsa da oğlu bunların içinde yer almıyordu. Onu kontrol edemiyor, bir türlü hizaya sokamıyordu. Devamlı başını derde sokmasından, arkasını toplamaktan yorulmuştu. Ama ne yapsındı ki başka. Babaydı sonuçta.

Oğlunun böyle olmasındaki en büyük suç kendisindeydi, biliyordu. Ama olmuyordu işte. O kerataya bir türlü kızamıyordu. Çok seviyordu. Onun için dünyaları yakar, herkesi karşısına alırdı. Emanetti oğlu ona. Can yoldaşından, hayat arkadaşından ona kalan tek yadigar..

Ne yazık ki serseri oğlu da babasının kendisine olan zaafını biliyor, bunu kullanmaktan hiç ama hiç çekinmiyordu!

"Bu böyle devam edemez" diye mırıldandı büyük patron. Yaşlanmıştı artık ve tüm serveti oğluna kalacaktı. Bundan hiçbir şekilde rahatsızlık duymasa da oğlu bu davranışlarına devam ettiği sürece her şey bir haftaya kalmaz suyunu çekerdi. Sonrasında ne olacaktı? Kendisi ölüp gittikten sonra aslan oğlu sefil bir hayat mı yaşayacaktı?

Hayır! diyerek itiraz etti kendi düşüncelerine Cihangir Bey. Uzun süredir aklında bir plan vardı ve son olanlardan sonra bu planı hayata geçirmeye karar vermişti. Eğer oğlunu kendisi akıllandıramıyorsa, elbet bu işi yapacak birini bulacaktı. Şu işe bakın ki, bu yaşlı kurdun elinin altında böyle bir işi layıkıyla yapacağından emin olduğu biri vardı.

"Buraya kadar Ömer Bey. Artık yola gelmenizin vakti geldi. Bugünden itibaren tüm sorumluluğunu Erva'ya teslim ediyorum. O kız mutlaka seni yola getirecektir" diyerek sırıttı kendi kendine. Ardından sekreterini arayarak bol köpüklü bir keyif kahvesi istedi.

Hiç kuşkusuz Gurur Ömer Sancaktar'ın yola geliş hikayesi en çok da babasına keyif verecekti.

***

Merhaba :) Yeni bir hikayeye başlamak üzereyim. Umarım beğenirsiniz. Çünkü yazmaya başlayıp başlamamak arasında kararsızım. İlk bölümü yayınladıktan sonra gelen vote ve yorumlara göre karar vereceğim. Eğer devamı istenilirse yazmaya başlayacağım.

Yani Gurur ve Erva'nın geleceği sizlerin ellerinde :)

Fikirlerinizi benden esirgemeyin lütfen <3

İTAATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin