°Kapitola 1.°

9 5 0
                                    

Uběhlo pár let a Wanda, jako každé ráno spěchala do jídelnové haly, zase šla pozdě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Uběhlo pár let a Wanda, jako každé ráno spěchala do jídelnové haly, zase šla pozdě.

Vběhla do místnosti a usadila se na své místo. Lehce se pozdravila s Jane a Thorem, jemuž na hlavě seděla mohutná zlatá koruna.

,,Jdeš pozdě jako vždy, ani mě to nepřekvapuje. Zase jsi zaspala?" posmíval se mládé čarodějce její přítel, bůh slunce Frey.

,,Nech si své poznámky pro někoho jiného Freyi," odsekla Wanda ještě rozespale.

,,Kde se v tobě bere tolik příjemné nalady," pokračoval a zřejmě si jejího vražedného pohledu snažil nevšímát.

,,Vy dva jste opravdu úplně stejní," zakroutil hlavou král Asgardu Thor.

Wanda by s chutí něco peprného odsekla, jenže do místnosti jako blesk vtrhly tři děti celé špinavé od bláta a vesele si to šinuly k otci.

,,Zase špinaví, kde pořád lítáte už několikrát jsem vám řekla, že nebudete neustále přidělával svým oblečením práci služebným," Jane se unavené chytila za čelo.

,,Byli jsme u potoka a spadli do bahna," pronesl tiše Mangi prostřední z dětí a sklopil tvář před matčiným hněvem.

,,Jo a moc dobře víš mami, že služebnictvo stejně nic nedělá a jen se fláká," rozčiloval se nejstarší Módi.

,,Ticho!" okřikl obě své děti Thor, ,,kolikrát vám maminka říkala ať tam nechodíte. Je to nebezpečné."

,,Já tam nechštěla tati, oni mě pšinutili víš. A potom mě šhodili do toho bahňa" žalovala nejmladší Trúd a vysloužila si od bratru tlesknutí po rameni.

,,Je to pravda?" ptal se obou synů s velice přísným pohledem na tváři. ,,Celou dobu máte pusu plnou řečí a najednou mlčíte", pokračoval, ,,tak jak je to?"

,,Nemohli jsme ji přece nechat na nádvoří samotnou. Sám jsi říkal abychom ji hlídali" vysvětloval Módi a jeho bratr souhlasně přikyvoval hlavou.

,,Připadá vám, že to dole u potoka kde je plno ostrých kamenů je bezpečnější než na nádvoří? Co kdyby spadla do vody, vy byste si toho nevšimli a utopila se?" vysvětlovala Jane trpělivě nezodpovědné chování oboum chlapcům.

,,Matka má pravdu, možná se nic nestalo, to však nemění nic na tom jak nezodpovědné to bylo. Ode dneška máte zákaz kamkoli chodit bez komorné, to je váš trest," rozhodl ne příliš šťastně Thor, ,,a platí pro všechny!" zdůraznil jakmile si všiml potěšené tváře dcery.

,,Teď když znáte následky svých činů se běžte převléci takhle tu chodit nemůžete" požádala Jane a zadívala se na záda odcházejících.

,,Tomu říkám poslušnost, vskustku" bůh slunce Frey si vždy rád rýpl, když byla šance a dnes ji nezapomněl využít.

,,Pro Odina jednou mlč jen chvilku" bůh hromu se vyčerpaně chytil za hlavu.

,,Vypadáš jako bys celý den oral pole a to je teprve ráno. Že by role otce byla nad tvé síly" nedal se blonďatý bůh se začínajícím strništěm.

,,Na tohle dneska nemám, pojď Jane, nebo mi praskne hlava" zabědoval král a s manželkou za zády odešel z místnosti.

,,Ty nemůžeš vydržet bez nějakého rozruchu?" uhodila na Freye Wanda popuzenym tónem.

,,Ale no tak. Nebuť labuť. Očividně je jednodušší vychovávat draky než děti. Tím pádem nevím na co si tak stěžuješ" svému konstatování se blonďák náležitě zasmál a chytil ho i záchvat smíchu, když viděl jak Wanda naštvaně třískla příborem a za hlasitého dupání podpatků vypochodovala z místnosti.

 Tím pádem nevím na co si tak stěžuješ" svému konstatování se blonďák náležitě zasmál a chytil ho i záchvat smíchu, když viděl jak Wanda naštvaně třískla příborem a za hlasitého dupání podpatků vypochodovala z místnosti

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Srandičky to by mu šlo, ale podat pomocnou ruku, nebo vyslovit slovo podpory to ne" brblala si pod vousy mladá čarodějka a pochodovala stále v kruhu velké zámecké zahrady.

Po chvilce ze sebe tu zlost konečně dostala. Sáhla do malé zlatavé misky a do vzduchu hodila kus naporcovaného masa. Během pár vteřin se zvedli čtyři draci doteď sedící na zemi nedaleko od ní a hladově se rvaly o každý kousek co byli schopni utrhnout.

Pár dvorních dam se na tu podívanou znechuceně ušklíbly, zřejmě je stále někdo považuje za zrůdy.

,,LAND," zvýšila svůj hlas. Černorudý Oris přistál spolu se svými bratry.

,,Výborně," pochválila všechny, ,,FIRE" jako první uposlechl černý Nason, jeho jasně oranžový oheň protkaný černými žilkami po chvíli následovaly další proudy ohně.

,,Dobře Nasone," uznala hrdě čarodějka magie chaosu, ,,tak a teď posledni VLA." Tentokrát se pyšně vznesl zelený Arrax stejně jako ostatní, jen rudý Rion nechápavě naklonil hlavu na stranu.

,,No tak Rione Vla" zopakovala. Vzlétl, ale méně si věřil narozdíl od jeho bratrů. Wande to však nevadilo.

Zdálo se jí že rostou velmi rychle, ještě nedávno byli tak malincí a dnes dosahovali velikosti poníka, občas ji to rozesmutnilo ještě chvíli a bude nepotřebná.

Nepotřebovali ji však ani teď. Létat dokázali a lovit taky, ale stále to pro ni byla ,,malá,, dráčata.

Protřepala si hlavu. Nechtěla mít smutné myšlenky a tak každého jemně pohladila po hlavě a hodila zasloužený kus odměny.

 Nechtěla mít smutné myšlenky a tak každého jemně pohladila po hlavě a hodila zasloužený kus odměny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The gods are above usKde žijí příběhy. Začni objevovat