Bylo to snad po prvé, možná po druhé co v Asgardu vládl takový klid. Pravda smrt tří členů královské rodiny zasáhla nejednoho člověka, avšak každá trošku jinak.
Smrt královny Friggy byla zdrcující zpráva pro všech Devět světů a když pár let po ní zemřel i král Odin, smutek a truchlení zahalil království na dlouhé měsíce.
Čí smrt snad nikoho nezasáhla byla ta boha falše Lokiho. Nikomu se nestýskalo po krutém, ničemném a beze všeho zlém synovi Laufeye mrazivého obra. Však proč také, když i jeho otec jej odkázal na smrt. Mladý bůh si na světě nadělal spoustu nepřátel, nikdo však nečekal, že to bude právě Thor Odinson, kdo svého bratra zabije.
Konec konců nedal mu na výběr. Blonďatý následník trůnu nemohl přeci dovolit, aby vláda nad světy spadla neoprávněně do rukou někomu, kdo malém zničil Zemi a stále dokázal spát klidným spánkem. Boj, který se mezi nimi udál bohužel nedovoloval nechat protivníka živého, proto Thor nucen vybrat si menší zlo zasadil smrtící ránu přímo do srdce poslednímu členu rodiny. Všichni na něm viděli, jak rád by vybral jinou možnost, nemohl.
Na pohřbu byli všichni jen z důvodu tradice o tradičním spálení těla na loďce plující k hvězdnému vodopádu se vedly dlouhé debaty a volby, někteří nesouhlasili, aby byl na obloze se svými předky.
Hodně se toho událo. Thor si vzal pozemskou ženu Jane a když se mu narodili tři děti byl samou radostí bez sebe a i Odin ví, že slavnosti trvaly týdny.
Draci. To byla jedna ze zásadních změn. Na Asgardu poprvé za celá staletí byli draci. Všechnu zásluhu si na tom nesla Wanda, mladá čarodějka s dobrým srdcem.
Při prohledávání jeskyní na Vanahaleimu našli vojáci čtyři dráčata, vyhladovělá a na sklonku života. Jejich matka ležela o něco dál probodlá skrz na skrz železným šípem. První reakce vojáků byl útok, avšak zbytečný vždyť stvoření by nezabila ani mouchu, létat neuměla a lovit už vůbec ne.
Byli by je zabili kdyby se ve Wandě něco nezlomilo a ona přesvědčena, že záchrana stojí za to se postavila přímo k nastavenému ostří stříbrných mečů. Na svůj život slíbila před Thorem, že ani jeden z nich neohrozí ničí život.
Reakce lidu nebyla přívětivá. Z protestů a pokřiku si čarodějka pramálo dělala. Dostala se totiž do období kdy ji na názoru lidí nezáleželo. Navíc, všichni si zaslouží druhou šanci, ona ji dostala tak proč ne draci...
•Poznámka autorky•
Vítám vás u první seznamovací kapitoly, je to vlastně takové shrnutí událostí posledních ,,let".
Myslím, že je to lepší než to natahovat na
dvě stě kapitol.
V příští kapitolách se pustíme do plného děje.
Budu ráda za jakoukoli zpětnou vazbu na kapitolu a přeji hezký den.
ČTEŠ
The gods are above us
FantasiaV Ásgardu je konečně mír a řád. Na trůně sedí právoplatný syn Ódina pod jehož rukou vzkvétá celá země. Mladá Wanda Maximoff se konečně cítí doma, její díru v srdci naplnil hřejivý klid a ona může opět volně dýchat. Situace se však rychle změní a z...