I have News. Siva Anna's house. Everyone come.
That was the only thing Y/N messaged after creating a whole damn group with Siva, Ani, Anirah, Diya, and a few other people (Those people are a surprise)
And now everyone in that group plus Aru was waiting for Y/N to come downstairs to tell them the news. Well except one person, he already knew what it was. And that person wasn't Ani. It was Danush.
"Enna News aa irukum?" Dulquer (Yes Salmaan..) asked Ani. Then everyone turned to Ani.
"En pa elarum enna panringa?" Ani asked.
"Maybe because your her Fiance?" Rakshan asked.
"Pavigala athukunu Ava en kitta elathayum solita iruka..." Ani asked..
"Mandaya kasakathinga, solren" Y/N said walking towards them
"Athai konkam sikram solinga" Aru said.
Y/N pinched her cheeks, " Solren da thangam"
"Adi solu diii" Diya said.
"Ok so... Ithu actually Danush ku already theriyummmm. Na than Sola venam nu sonen..." Y/N said. And everyone glared at him.
"So vanthu as you know ippo his new movie Thiruchitrambazham shooting armikithu..."
"Athuku aa di engala kupta" Dulquer said.
"Dei iru da!! Last aa nadichadhu unga rendu per oda than" Y/N said pointing to him and Rakshan.
"Ok so basically na enna sola varen na... Nanum Thiruchitrambazham cast la iruken- basically I'm gonna be active in acting after four years" She exclaimed.
"Eh wow di! Congratulations" Anirah said. Then everyone started hugging her.
"Solave illala" Ani said crossing his arms.
"Onaku therinjirkanum but na than sola vendam nu sonen" Y/N said.
"Seri Seri Paravala. Congratulations" He said.
"Seri na kalamburen- Sorry Yatra message panirkan etho Linga ku homework la help venumam na poren, Y/N, Ani nane rendu perayum nalaiku pick up panren, byeeee" Danush said and went out after getting lot of byes.
One Month Later
Y/N POV
"Ei Y/N endhri-" Ani said waking me up with his own sleepy voice at 3 o clock in the morning.
"Dei enna da onaku venum daily kalaila munu maniku vanthu disturb panitu-" I groaned into my pillow.
"Ei Loosu- Danush than elupa sonaru, Shooting ponum di kiruku" He said.
"Enga antha nai-" I said still talking into my pillow like I was drunk.
"Inga than iruken" I heard a new voice. Ayayo- ketutana-
"Dei poda na varala-" I said flipping over to see him.
"Ei Y/N please di. Enakum than pudikala ana valrathuku pani than avanum... Pleaaase va di. Kenji kekuren. Ennoda chella thangachi la vadi" Danush started begging pulling me out of bed.
"Vanthu tholairen ponga rendu perum vela" I groaned getting out of bed, rubbing my eyes.
"Apa thank you di-" Ani groaned and hit my apartment's couch.
"Ona eluprathukula padra padu-" Danush said hitting himself. After they both went out I brushed and took bath and stuff and changed into a black and red shirt and black jeans. I was still sleepy, I yawned as I stepped out of my room.
YOU ARE READING
Bae Kannaala Thittidathae |Anirudh Ravichander X Reader X Arjun Das
RomansaPreviously known as He Put A Ring On My Finger!!!! Perayum cover ayum aa mathiteeenn!! ------------- "Periya alagana munji nu nenapu" "Pina? Ethuku ok sona di?" "Unnoda munji kaga illa. Unakaga" A tension filled love story between singer and music...