سعادتي لاتكتمل الا بجانبك يامن زرعت الامان في قلبي💙💙💙💙💙💙💙💙💍
-مالك ؟؟
=ابعد ي عم كدا مش بكلمك ، بتحكيلي حكايات تخوف عشان اخاف ؟؟؟؟
-لا اله الا الله ، مش انتي ال عوزه حكايات مرعبه
=تقوم تخوفني ؟؟؟
-طب خلاص حقق عليا .
=طب كمل
-اكمل ايه
=حكاية النداهه ال تخوف.
-انتي عوزه ايه بالضبط
=بخجل :عوزه حضن صغنن
-متقولي من الاول بدل حرقت الاعصاب دي ، تعالي ي ستي حضن كبير مش صغير .
*واخدني في حضنه*
"دا فارس جوزي وقرة عيني ف اليوم ال شوحت بإيدي كدا و قولت لا انا مش هتجوزه كنا بنكتب الكتاب ............هي حكاية غريبه بصراحه وتخوف شويه بس هحكيها عشان بحبها ........والدي و والده صحاب اوي صحاب من الطفولة كانو دايما مع بعض ساندين بعض و في يوم انا شرفت الدنيا كان فارس اكبر مني بتمن سنين بابا حكالي ان يوم ولادتي فارس اول واحد شالني ومكنش راضي حد يقرب عليا وفضل يقولهم اني بتعته هو وبس ومكنش بيخلي حد يقرب مني ..........وبابا حاول يهديه ويتكلم معاه عشان يسبني وهو كان معاند وحضني جامد لحد مهدي شوية وبابا قعد جنبه وهو لسه شايلني مش راضي يعطيني لحد وكانو بيخترولي اسم "
_بابا :ايه رائيك في سيليا ؟؟
=سيليا ؟؟لا انا هسميها هاجر .
-ليه هاجر اشمعنا؟؟
=عشان انا قرأت عن ام المؤمنين السيده هاجر وحبيت اسمها اوي وكمان بحثت عنه لقيته مأخود من هجرة النبي وكمان هو في الهيروغليفية تعني زهرة اللوتس وهي معروفة بجمالها.
-جميل يبقا هنسميها هاجر .
"وعديت الايام وكبرت وبقا عندي ٥ سنين وطول الخمس سنين ايدي كانت في ايد فارس ........كان معايا في كل حته شبه ظلي ..........بس حصل ال اتدمرت بسببه ......ماما ماتت ........ حياتي اتغيرت واتلغبطت ..........كنت تايهه ومكنتش فاهمه يعني ايه موت؟؟؟.......بابا كانت حالته وحشه بس كنت بسمعه بيقول (راضي ي رب ومش معترض علي قضائك ).......عدت فتره حوالي اسبوعين .
-بابا.
=نعم .
-هي ماما هترجع امتي؟؟
*نزل علي ركيبته لحد موصل ل طولي *
=شوفي يا حبيبتي ، ماما ماتت .
أنت تقرأ
اسكربتات هاجر عماد♥️
Romanceلو ليك نصيب في حاجه هتاخُدها رغم استحالة الأسباب؛ ولو ملكش نصيب فيها هتروح منك حتى لو هيَّه ملكك وموجوده في إيديك.. خليك مُقتنع إن كل شيء مهماً كُنت مُسيطر عليه فهُو ممكن يخرج من تحت سيطرتك في أي لحظة .. وإن اللي أنت شايفُه مُستحيل بعقلك وقلبك وعنيك...