------------------------- 6:55 --------------------------
Нік спить. Раптом дзеленчить будильник.
- Аа.. Щоб тебе... Та замовкни! - розлючено проговорив хлопець.
Він вимкнув будильник, трохи полежав у ліжку відходячи від сну та пішов до вбиральні.
Через 20 хвилин Нік вийшов звідти та сунув на кухню.
- Хм.. Нащо я завів будильник сьогодні якщо в універ не треба ? - замислинов мовив він - А, точно, проект.
Нік навчався на спеціальності "Дизайн". Сьогодні йому треба буде зробити проект на тему "Як в інших країнах/містах/штатах люди готуються до Різдва". Треба написати про одну країну, один штат або одне місто на вибір.
Раптом Нік згадав що його новий знайомий говорив про те, що він переїхав сюди нещодавно. Отже він був з іншого міста, а можливо й країни.
Тому хлопець вирішив зателефонувати йому та спитати звідки він. Можливо, це буде приводом для зустрічі. Ніку дуже хотілося зустрітися з цим красенем.
"Та невже я закохався? Неможливо! Ми навіть толком не знаємо один одного.. Рано ще щось про це думати"
Проганяючи нав'язливі думки Нікі прийнявся телефонувати Даяну. Останній швидко взяв слухавку.
- Так? Нік, це ти? - трохи сонно промурмотів Даян.
- О, так, це я. Вибач, я певно розбудив тебе... - присоромлено сказав хлопчина.
- Та нічого, мені треба раніше вставати, можу лише подякувати - вже бадьоріше сказав хлопець з тієї сторони слухавки, - ти щось хотів ?
- Ага, я хотів тебе про дещо спитати, - почав Нік - ти говорив що переїхав сюди нещодавно, вірно?
- так, усього тиждень тому.
- справа в тому, що мені треба зробити проект в універ на тему "Як в інших країнах/містах/штатах люди готуються до Різдва". Я б хотів розпитати тебе про те місто абож країну звідки ти приїхав.
- Вау, я з радістю допоможу. Давай зустрінемося сьогодні об 12:10 коло Біг-Бена?
- Так, давай
- Тоді до зустрічі) - весело промовив Даян.
- До зустрічі! - стримуючи крики радощів говорив Нік.
Скинувши слухавку Нікі вже був весь червоний. Він не розумів чому в нього така реакція на звичайну розмову по телефону. Так, вони зустрінуться майже через 5 годин, та чому ця новина хлопцю так гріє душу? Він все ще намагається не думати про "кохання". Адже це просто пройде. Новий знайомий, хочеться поближче познайомитися та й все. Головне не думати про це, не думати...
-------------------------- 11:20 -----------------------
Нік вже доробив шаблон для презентації. Тепер залишилася лише розповідь про святкування та фотографії...
- Точно! Я зовсім забув про колаж!! Я ж повинен буду завтра віднести колаж із фотографіями зимового Лондона в універ !!
Нікі не на жарт перелякався. Він не зможе зробити його за один день! Хоча, що вже втрачати, треба спробувати. Отже, коли той почав збиратися на зустріч, він взяв із собою фотоапарат. Раптом йому прийшла ідея:
" Треба взяти з собою шапку Санти, мішуру та ободок з ялинками. Хочу сфотографувати Даяна ! "
Тож закинувши це все в рюкзак, взявши гроші і телефон, одягнувшись та повісивши фотоапарат на шию він вийшов з будинку.
— Що ж.. Я сподіваюсь цей день не буде провальним....
Оглянувши свою вулицю він попрямував до парковки, де на нього вже чекало таксі.
Від автора:
Вибачте що так довго пропадала. Я трохи редагувала історію :)
Надалі буду намагатися писати більше 💋
ВИ ЧИТАЄТЕ
До чого ти ведеш?..
Teen Fiction- Два хлопці, Да́ян та Нік, стикаються в бібліотеці. Нік вирішив познайомитися з цим "гарним хлопом". Він почав розуміти що Даян йому подобається. - Він і не здогадується на що це все перетвориться..