CEO 💖

96 10 0
                                    

///////

"ဂျွန်ဂျောင်ကု!!!!!!

"ဘာလဲဂျပုကောင်'

"ဘာ!!!!ဒီမှာကြည့်စမ်း "

"ဘာလဲ .....အဲ့တာဘာဖစ်လဲ'

"ဘာကိုဘာဖစ်လဲ ကော်တရာကောင်ရ'ငါ့ အခန်းထဲကအဲကွန်းကိုဘာဖစ်လို့ဖြုတ်ပစ်ရတာလဲ ကော်တရာယုန်သခေါရဲ့'

"အောင်မယ်...နေ့မနားညမနားဖွင့်ပီး မီတာခတွေဈေးကြီးနေတာမင်းမသိဘူးလား"

"ဘာ!!!မင်းတယောက်ထဲပေးရတာလားမီတာခက ငါတဝက်မင်းတဝက်လေ ဘာတွေလာပြောနေတာလဲ'

"ဟာ..ဘာပဲဖစ်ဖစ် အပိုတွေအတွက်ပိုက်ဆံမပေးနိုင်ဘူး'

"ဘာ!!!!!!!တောက်'ဒီကော်တရာကောင်ကတော့ CEOဖစ်ပီးအဲ့လောက်တောင်ကပ်စီးကုပ်ရလား 'တွေ့မယ်မင်း..

ဂျွန်ဂျောင်ကုနဲ့ပတ်ခ်ဂျီမင်သည်မတည့်အတူနေ အလုပ်ရှင်နဲ့အလုပ်သမားဆက်ဆံရေးဖစ်သည်။

ဂျွန်ဂျောင်ကုသည် CEoတယောက်ဖစ်ပါရက်နဲ့ဘာလို့ တိုက်ခန်းငှားနေရတာလည်းဆိုတော့ အလွန်တရာကိုမှကပ်စည်းနည်းလွန်းကြောင့်ဖစ်သည်။
ဘယ်လောက်ကပ်စည်းနည်းလည်းဆိုရင် CEOတယောက်ဖစ်ပါရက်နဲ့ ကုမ်မဏီကို ဘက်စ်စကားနဲ့သာသွားတယ်။ဘာကြောင့်လည်းမေးရင် ကားစီဈေးတွေကြီးတယ်တဲ့ လေ......သူ့ကားစီးရင်လည်းတခါမှအဲကွန်းမဖွင့် ပူရင်ကားမှန်သာဖွင့်ပေးထားတယ်။ အဲ့တာကြောင့် တကုမ်မဏီလုံးကသူ့ကိုကော်တရာကပ်စေးကုပ်ကြီးလို့ခေါ်ကြတာပေါ့...

အခုလည်း တခန်းလုံးမှာရှိတဲ့အဲကွန်းတွေကိုအကုန်လိုက်ဖြုတ်ထားပြန်တယ်...ဘယ်လိုအရူးနဲ့တခန်းထဲနေနေတာလဲမသိတော့ပါဘူး..တကယ့်ကော်တရာကောင်....

"ဂျောင်ကု

"ဘာလဲဗျာ'

"ဘာလဲဗျာ လုပ်မနေနဲ့ မနက်က ပတ်ခ်ဂျီမင်ကငါ့ကိုလာ နားပူသွားတယ် "မင်းဘာလို့အဲကွန်းနေကိုလျှောက်ဖြုတ်ပစ်ရတာလဲ"

"ဘာ!!ဒီဂျပုကတော့လေ'ဂျင်ယျောင်းး....
ယျောင်းပဲစဉ်းစားကြည့်လေ အဲကွန်းဆိုတာကအပိုတွေ မီတာခကလည်းဈေးတတ်ရတတ်နဲ့ဗျာ ...အဲကွန်းဆောင်မဲ့ပိုက်ဆံကိုစုရင်ထောနေလောက်ပီ..ကျွန်တော်ကစေတနာနဲ့အသုံးစရိတ်ခြွေတာပေးတာကို အဲ့ပုလုံးကောင်ကလေ'

Jikook One ShortsWhere stories live. Discover now