Part - 41

8.8K 438 12
                                    

Demon husband ❤️

by Shweyee ❤️

Uni

အဏ္ဏဝါတစ်ယောက် company အားအရင်လိုမသွားတော့ဘဲ အရေးကြီးသည့်အခါများတွင်သာသွား၍ အရေးကြီး meeting များအား Zoom ဖြင့်သာလုပ်သလို တစ်ဖက်ကလည်းလွန်းအားဂရုစိုက်တာမပြတ်ပေ ၊ အိမ်သားတွေအားလုံးကလည်း သက်လယ်ကိုယ်ဝန်ရှိနေတာကိုသိသောကြောင့် ယခင်ကထက်ပို၍ဂရုစိုက်ကြသည် ၊ ဦးလွန်းကတော့ မျက်ရည်များပင်ကျကာ ပျော်ရွှင်နေသလို ဧကရီကတော့ထခုန်တာ သူ့ဖူးစာရှင်တော့မွေးလာတော့မည်ဟု လက်သီးလက်ခမောင်းခတ်ကာ ခုန်ပေါက်နေသည် ၊ အခုလည်းသက်လယ်အိပ်နေတုန်း ဧည့်ခန်းထဲတွင် computer တစ်လုံးဖြင့်အလုပ်ရှုပ်နေသူက အဏ္ဏဝါပင်.......

"ဦး!..... coffee"

သေချာသည် စံအိမ်တွင်သူ့ကိုအားသခင်ကြီးဟုခေါ်ကြသလို ဘသူကမှမလေးမစားမလုပ်ကြ ၊ ထိုအကောင်က  လွန်ခဲ့လလောက်က စံအိမ်ဝင်လာသော ကောင်လေးပင် ၊ ထိုကောင်လေးကမရှိဆင်းရဲသားထဲကလူမဟုတ် ၊ ထိုကောင်လေးကယခုဝန်ကြီးတစ်ယောက်၏သားပင် ၊ ဘာအကြောင်းကိစ္စကြောင့်သူ့အနားကပ်လာလဲဆိုတာသူမသိသလို ထိုသူအားအဏ္ဏဝါစောင့်ကြည့်နေမိသည် ၊ သူ့အား'ဦး'ဟုခေါ်ကာ လူမရှိသည့်အချိန်တွင်ဘေးနားလာတက်သောအကောင်က အကောင်သေးသေးပိန်ပိန်ပါးပါးလေးပင် ၊ သို့သော်အဲဒီအကောင်က သူ့ကိုမြူစွယ်နေသည်လို အ‌ဏ္ဏဝါထင်သည်......

"ဘာလာလုပ်တာလဲ!..."

"coffee လာပို့တာပါဦး"

"တောက်!....အဲတာမင်းအလုပ်လားအဲတာဒေါ်သက်အလုပ်လေ!"

"ဒေါ်သက်မအားလို့ပါဦး"

"မင်းငါ့ကိုဦးလို့မခေါ်နဲ့!...မင်းအလုပ်မင်းသွားလုပ်!"

အဏ္ဏဝါရဲ့အသံကျယ်ကျယ်ကြောင့်ဒေါ်သက်အပါအဝင် အလုပ်သမားအားလုံးမှာခေါင်းလေး‌တွေပြူတစ်ပြူတစ်ဖြင့် ချောင်းကြည့်နေကြသလို အားလုံးမှာလည်း သခင်ကြီးအား မြူစွယ်နေသောအကောင်အား ပါးရိုက်ချင်စိတ်များ တစ်ဖွားဖွားဖြင့် ....

ခွက်!

"တောင်းပန်ပါတယ်ဦး"

"တောက်!...မင်း!..."

Demon husband {Completed}Where stories live. Discover now