1Bölüm

13 4 0
                                    

Yazım hatam olduysa özür dilerim.")
Bu gün yine uykumdan ters uyanmışdım.Hiç moralim yoktu.Okula gitmeliydim Günümün her zamanki gibi sıkıcı geçeceğini biliyordum.

Okula da gitmek istemiyorum.Çünkü sınıfta hiç kimseyle konuşmuyorum.Daha doğrusu konuşmuyorladı.Sınıfımızda çokluk erkekti.Kızlar çok azdı.Bu yüzden yalnız takılıyordum.

Neyse şimdi okula gitmem gerek.Hazırlanıb çıkıyordum ki telefonuma bildirimin gelmesiyle durdum.

Kimdendi acaba o çok güzel arkadaşlarımdan mı? Yoksa sevgilimdenmiydi?. Tabi ki şaka yapıyorun.Sevgilimde yok arkadaşlar...

Telefonumun kilidini açıb gelen mesaja baktım.Ha sınıf qrupundanmış.Tabi kim olacaktı ki zaten.

Telefonumu çantama atıb çıkıyordum ki, bir bildirim daha geldi.Bu defa bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.Kaşlarımı çatıp Whatsapp'a girdim.

Bilinmeyen numara:Nasılsın Çiçek?

Ne? Bu kimdi şimdi? Adımı nereden biliyordu? Cevap vermedim.

Bilinmeyen numara:Nasılsın Ay Erasî?

Ay Erası mı?

Ben:Hey kimsin sen?
Ben:Numaranı nereden aldın?
Bilinmeyen nuamra:Nereden bulduğumun önemi yok.
Bilinmeyen numara:Seninle konuşmak istiyorum sadece.
Ben:Tanımadığım biriyle konuşmamı mı istiyorsun?
Bilinmeyen numara:Tanıdığın biri olarak görsen olmaz mı?:(

Ne yani benimle sadece konuşmak istiyor öyle mi?

Bilinmeyen numara:Kabul edersen sana her gün yazacağım.Kabul etmezsen eğer seni bir daha rahatsız etmeyeceğim.

Bu yazdıklarına görüldü atıp whatsapp'dan çıktım.

Ilk bölüm hakkında düşünceleriniz nelerr çok merak ediyorumm.

Merhabaa.Allahım lütfen bu hikayem okunsun .😪

"AY ERASÎ"-texting~•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin