part-8

44 2 3
                                    

"ဒယ္ဒီ!!က်ြန္ေတာ္မလုပ္နိုင္ဘူး!!!"

"မရဘူး! မိုးဝႆန္ငါအားလံုးေျပာထားပီးပီ
မင္းမွာဘာအလုပ္ရွိလို႔တုန္း တစ္ေန႔တစ္ေန႔လည္ယာျပန္စားေရးလုပ္ပီးအခ်ိန္ကုန္ေနတာ ရန္ပဲြေဟ့ဆိုရင္လည္းမင္းကထိပ္ဆံုးက အခုမင္းလုပ္နိုင္မလုပ္နိုင္ေရြးခ်ယ္ခိုင္းတာမဟုတ္ဘူး မင္းလုပ္ရမယ္ဆိုတာအသိေပးတာ"

"ဒါဆိုလည္း ဒယ္ဒီ့ရဲ႕ကုမၸဏီမွာပဲလုပ္မယ္"

"မရဘူး!!!ငါ့ဆီမွာဆို မင္းအေခ်ာင္ခိုမွာငါသိတယ္
မင္းလ်ွာမရွည္နဲ႔ ငါေျပာတဲ႔ေနရာမွာအလုပ္သြားမလုပ္ဘူးဆိုရင္ မင္းရဲ႕cardေတြအကုန္ငါပိတ္ပစ္မယ္"

"ဒယ္ဒီ!!!!!!!!!"

ဝႆန္ စိတ္ရႈပ္စြာဆံပင္အားထိုးဖြလိုက္သည္။
ဒယ္ဒီသည္အေျပာႏွင့္အလုပ္ညီသူျဖစ္သည္။ထို႔ေျကာင့္ဝႆန္သည္ဒယ္ဒီေျပာသလိုပင္လုပ္ရေတာ့မည္။အတြင္းေရးမွဴးေနရာေလာက္ဆိုရင္လည္းမဆိုးပါဘူး ဟုစိတ္ထဲမွေတြးေနရင္း....

_____________________________________________
Star Lightဆိုးပီေရႊေရာင္စားသားမ်ားႏွင့္ထြင္းထုထားေသာကုမၸဏီေရွ႕သို႕ေျခခ်လိုက္သည္။ေလ်ွာက္လွမ္းအတိုင္းဝင္လာရင္းဧည့္ျကိဳေကာင္တာမွေကာင္မေလးအားေမးကာဒယ္ဒီေျပာေနက်အရမ္ကိုထူးခ်ြန္ထက္ျမတ္လွပါခ်ည္ရဲ႕ဆိုတဲ႔ CEOထံသို႕ေျခလွမ္းမ်ားအားအလုပ္ေပးလိုက္သည္။လမ္းတေလ်ွာက္တြင္သူ႔အားသမင္လည္ျပန္ျကည့္ေနေသာေကာင္မေလးေတ၏အျကည့္မ်ားအားလ်စ္လ်ဴရႈလ်က္....

"ဟူး...ရုုပ္ေခ်ာရတာမလြယ္ပါလားေနာ္"

ဝႆန္ စိတ္ညစ္သလိုေလးညည္းညဴရင္းေလ်ွာက္လာရာ(CEO. မင္းေစရာ)ဟုတ္ခိ်တ္ဆြဲထားေသာတံခါးေရွ႕ရပ္ကာအခန္းတံခါးအားေခါက္လိုက္သည္။ဝင္ခြင့္ျပဳသံျကားရသည္ႏွင့္သူအထဲသို႔ဝင္သြားလိုက္သည္။
_____________________________________
ေစရာ စာရင္းမ်ားအားျပန္စစ္ေနတုန္းမ်က္စိေရွ႕ေရာက္လာေသာေျခေထာက္တစံုအားေတြ႔လိုက္ရသည္။ဒယ္ဒီ႔မိတ္ေဆြရဲ႕သားတေယာက္လာဖို႔ရွိတာကိုထိုမွသတိရသြားေတာ့သည္။ေစရာ ထိုလူ၏မ်က္ႏွာအားေမာ့ျကည့္မိတဲ႔အခါ.....

"မင္း....အရုိင္းအစိုင္း!!!"

"ခင္ဗ်ား!!!"

တစ္ေယာက္တစ္ျပန္လက္ညိဳးထိုးရင္းအံ့ျသကာမ်က္လံုးအဝိုင္းသားျဖစ္ေနသူႏွစ္ေယာက္...

ေမာင့္ရဲ႕ပ်ိဳးWhere stories live. Discover now