10

5K 395 691
                                    

bu şarkı tam ntk için yazılmış
çok doğru söylüyorsun
o yüzden bu bölüm benden
sana lolarcy <3

oylar çok düşük
bu kadar okunmaya
böyle düşük oylar olmamalı
bölüm çok uzun ya
umarım sıkılmazsınız
bol bol yorum yapınn

oy sınırı : 200
yorum sınırı : 450

________

koca bir çıkmaz.

yağmur şiddetini arttırmış, tüm günahları arındırmak adına vegas'a hükmediyordu. yağmurdan kaçan insanlar, umursamayıp yürüyenler, durup tadını çıkaranlar.

ve sokak lambasının altında kahkalarla dans eden çift. belki de bu yağmur sadece onlar için yağıyor, diğerlerine ise bir ceza olarak kaçmalarını sağlıyordu.

işte tam şu an, koca bir çıkmazda hissediyordu jisung. terasında sigarasını içerken, sokaktaki insanları izledi. herkesin bir amacı vardı, en basitinden ne yapacaklarını biliyorlardı. kimisi kaçıyor, kimisi teslim oluyor, kimisi anın tadını çıkarıyordu yağmurun altında. kendisinin hiçbir şey yapmadan, öylece sigara içmesi ve düşüncelerle boğuşması, ona koca bir çıkmazdaymış hissinden başka bir şey yaratmıyordu.

ne kadar kaçarsa kaçsın, minho'yla yüzleşmesi gerektiğini biliyordu ama bunun bu gece gerçekleşmesi kontrol dışı bir şeydi. pişmandı ama gerekliydi. altı sene çocuk oyuncağı değildi, az bir zaman dilimi de değildi. altı senede neler yaşadığı, hangi beklentiler içinde olduğu, kırgınlıklar, kızgınlıklar, hayal kırıklıkları, bu altı sene birçok duyguyu barındırıyordu.

terasın korkuluklarına dirseklerini yaslarken, ıslanan sigarasını, yanında su içinde yüzen küllüğe attı. ne zaman ayağa kalktığını bile bilmiyordu, o derece kendi kontrolü dışındaydı tüm bu hareketleri.

bahçesinin önünde duran araba dikkatini çekti. çok geçmeden açılan kapıyla birlikte, dışarıya çıkan bedeni gördü.

bang chan.

derin bir nefes alıp, içeriye girerken bu gecenin kolay olmayacağını biliyordu. kapıya ulaştığında, diğeri de çoktan ulaşmıştı. jisung, hızla açtığı kapıda birkaç adım geri çekilerek chan'ın içeriye girmesini bekledi.

şimdiye kadar yakasına yapışmasını bekliyordu ama chan son derece sakin duruyordu. muhtemelen minho'yla konuşmuş, olayı üstün körü öğrenmiş ya da sakin olması konusunda ciddi bir uyarı yemişti, minho'dan.

"ne içersin?" nezaketen sordu siyah saçlı.

"kahve güzel olur. jeongin nerede?"

salonla birleşik amerikan mutfağına ilerlerken, chan'ın oturması için koltuğu işaret etti. "jeongin, yukarıdaki odada. duş alıyor muhtemelen."

kafa sallayan chan ile hazırladığı kupalara kahveleri koyup, yanına ilerledi. ortadaki ufak masaya kupaları yerleştirerek tam karşısındaki koltuğa oturdu. bu durumda, her ikisi de konuşmayı başlatmak için korkuyordu. çünkü neyle karşılaşacaklarını bilmiyorlardı.

chan, duyacağı şeyler yüzünden jisung'a karşı mahçup olacağını biliyordu. jisung'un, ciddi bir açıklaması olduğunun farkındaydı ve duyacağı şeyler onu geriyordu.

öte yandan jisung için de durum farklı değildi. anlatacağı şeyleri chan'ın nasıl karşılayacağını kestiremiyordu. chan'ın, minho'ya ne denli değer verdiğini biliyordu ve ne olursa olsun, bir yanı hep kendisine kızgın olacağını da biliyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

need to know, minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin