5

5.8K 435 746
                                    

iki gündür biraz
rahatsız olduğum için
hiçbir şey yazasım gelmiyordu
artı olarak üçlü bir bölüme
kendimi o kadar odaklamıştım ki nasıl bir başlangıç
yapacağımı bilmiyordum
sonrasında üçlü için
daha erken olduğunu
anladım

normalde bölüm daha
uzundu ama çok sıkar diye
eğlenceyi diğer bölüme bıraktım boool bool yorum bekliyorum hastayım üzmeyin beni

oy sınırı : 50
yorum sınırı : 300

________

mekana yaklaşırken, dudakları arasındaki sigaradan derince nefes çekip, kafasını geriye atarak üfledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


mekana yaklaşırken, dudakları arasındaki sigaradan derince nefes çekip, kafasını geriye atarak üfledi. duman direkt havayla karışıp giderken, bir an gözlerini kapatıp, üstü açık arabanın hareket ettikçe benliğine karışan rüzgarı hissetti.

vegas sokaklarının ışıltılı gece hayatı tam bu saatlerde başlamışken, sokağın canlılığı onu her daim hayattaymış gibi hissettiriyordu.

kafasını çevirdiğinde, hemen yan tarafında yayılarak oturan arkadaşıyla göz göze geldi. bakışlarını yeniden yola odaklarken, direksiyonu daha sıkı kavradı.

"heyecanlı mısın?"

kendine sorduğunda bile cevap alamadığı o cümle.
heyecanlı mıydı? istekli mi? hangisiydi?

gülümsedi. mekana yaklaşırken, son kez sigarasından nefes çekip fırlattı. hâla önüne bakarken dudaklarını araladı. "benden hoşlanıyor."

arkadaşı gülümseyerek gözlerini kapadı. duruşunu hiç bozmadan, geriye yasladığı kafasıyla sordu. "senden mi hoşlanıyor?" gülüşü daha da genişledi. "nereden biliyorsun?"

aynadan arkaya ufak bir bakış atarak mekanın içine girdi. "biliyorum. gözler, felix."

arabayı durdurup, kemerini çıkardı. cüzdanı ve telefonu alırken, kendisine merakla bakan arkadaşına dönüp, yarım kalan sözünü tamamladı.

"asla yalan söylemezler."

________

içeri girdiği an ona dönen gözlerle tatmin olmuşçasına gülümsedi. üst bedenini son derece saran siyah gömleği, üçgen vücudunu daha da gözler önüne sermiş görsel şölen yaratmıştı.

gözleri etrafta gezinirken, ona doğru bakan genci fark etti. üzerindeki takım, onu dehşet seksi gösterirken, bunaldığından olsa gerek açtığı iki düğmesi, göğüs kaslarını ortaya sunmuştu. ve göğsü, gömleğini adeta parçalayacak gibi duruyordu.

işte hwang hyunjin. uzun sarı saçlarıyla melekleri kıskandıracak, şeytanı baştan çıkaracak güzelliğiyle avını süzüyordu.

selam vermek adına elindeki viski bardağını hafiften kaldırırken, sarışının bu anı bekliyormuşçasına gülüşünün büyüyüp, aynı şekilde bardağı kaldırması bir oldu.

need to know, minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin