-Karl pov-
------------------------------------------------------
𝘞𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘶𝘴𝘦 𝘢𝘵 𝘢𝘳𝘰𝘶𝘯𝘥 4 𝘱𝘮 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘳𝘤𝘢𝘥𝘦, 𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘢𝘵 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘤𝘩. 𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘣𝘦𝘴𝘪𝘥𝘦𝘴 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘢𝘯𝘥 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮, 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘉𝘪𝘨 𝘘 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦.
𝘞𝘦 𝘥𝘦𝘤𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘱𝘭𝘢𝘺 "7 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘢𝘷𝘦𝘯" 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘸𝘩𝘺 𝘯𝘰𝘵?
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘨𝘰𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘦𝘭, 𝘩𝘦 𝘱𝘶𝘵 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘢𝘮𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘦𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘱𝘶𝘯 𝘪𝘯1𝘴𝘵 𝘯𝘢𝘮𝘦- 𝘒𝘢𝘳𝘭
𝘚𝘩𝘪𝘵. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘨𝘰 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 1𝘴𝘵?? 𝘞𝘩𝘢𝘵𝘦𝘷𝘦𝘳.
2𝘯𝘥 𝘯𝘢𝘮𝘦- 𝘕𝘪𝘤𝘬
𝘈𝘴 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘢𝘴 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘪𝘵 𝘭𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯 𝘚𝘢𝘱𝘯𝘢𝘱 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮, 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘸𝘢𝘺 𝘘𝘶𝘪𝘤𝘬𝘭𝘺𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘦𝘻𝘦, 𝘔𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘵 (;]) 𝘢𝘯𝘥 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 "𝘏𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘶𝘯~" 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘳𝘰𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯.
𝘋𝘳𝘦𝘢𝘮 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘱𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘳 𝘰𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘕𝘪𝘤𝘬 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳, 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘩𝘪𝘮.
-------------Nick pov-
-----------------------------------------------------------
𝘐 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭 (A/n- in this rp Karl is shorter then Nick :]) 𝘏𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘵 𝘮𝘦, 𝘸𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘐 𝘱𝘶𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘯𝘥, 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦 𝘵𝘰 𝘮𝘦 𝘐 𝘩𝘦𝘭𝘥 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 kissed him. 𝘏𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘥𝘥𝘦𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬, 𝘍𝘶𝘤𝘬, 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺 𝘵𝘢𝘴𝘵𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘦𝘳𝘳𝘺 𝘧𝘭𝘢𝘷𝘰𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘱𝘴𝘵𝘪𝘤𝘬 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘪𝘱𝘴. 𝘐 𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘧𝘰𝘳 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘭𝘪𝘥𝘦 𝘮𝘺 𝘵𝘰𝘶𝘯𝘨𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩, 𝘐 𝘥𝘰 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵𝘭𝘺 𝘮𝘰𝘢𝘯𝘴 (🧍♀️)𝘞𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘰𝘶𝘵 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘯 7 𝘮𝘪𝘯𝘶𝘵𝘦𝘴, ;) 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘸𝘦 𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘩𝘪𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘥. 𝘞𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘶𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘛𝘩𝘦 3 𝘣𝘰𝘺𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩𝘪𝘯𝘨. "𝘋𝘪𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘶𝘺𝘴 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘧𝘶𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦?" 𝘎𝘦𝘰𝘳𝘨𝘦 𝘴𝘮𝘪𝘳𝘬𝘦𝘥, 𝘞𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘦𝘥, 𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘭𝘢𝘶𝘨𝘩 𝘣𝘶𝘵 𝘒𝘢𝘳𝘭, 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘦 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘤𝘩𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳, 𝘒𝘢𝘳𝘭 𝘴𝘰𝘰𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘴𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱. 𝘐 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘢𝘮𝘥 𝘱𝘭𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘢𝘭𝘭𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱.
------------------------------------------------------------
Word count- 356
A/n this was for my father on discord yw ;) BYEE
Also I made this when my parents were yelling At me :)
YOU ARE READING
I love you~ (Karlnap au)
RandomThis story is an high school au! Please know this is my 1st time making a story, im sorry if it's bad XD "Karl didn't really have the best life. His parents Got divorced when he was 5 and he had an ex he hated. He then meets Nick who makes him feel...